Moeder vindt doodgewaande baby levend in mortuarium De Argentijnse Analia Bouter heeft haar doodgewaande baby levend aangetroffen in een gekoelde lade van een ziekenhuismortuarium. De vrouw was slechts zes maanden zwanger toen het meisje geboren werd. Artsen dachten dat het kindje dood was. Het ziekenhuis stelde een verklaring op waarin stond dat het kindje door onbekende oorzaak was overleden. Geluidje De moeder stond erop dat zij de baby mocht zien. Toen zij in het mortuarium aankwam en het meisje te zien kreeg, hoorde zij een geluidje. Ook zag ze het kindje bewegen. Het meisje werd vervolgens razendsnel naar de intensive care gebracht. Twaalf uur Volgens de artsen maakt zij het nu goed. De medische staf is verbaasd dat het meisje het twaalf uur heeft kunnen uithouden in de diepgekoelde ruimte van het mortuarium. Onderzoek ingesteld Autoriteiten van de provincie Chaco, waar het Perrando de Resistencia-ziekenhuis is gevestigd, zeggen een onderzoek in te zullen stellen naar degenen die het meisje te vroeg dood hebben verklaard. Vijf artsen zijn voorlopig geschorst.
Jeetje wat een verhaal! En wat goed dat de moeder heeft volgehouden dat ze haar baby wilde zien! Je moet er toch niet aan denken om zoiets mee te maken. Kippevel,ik hoop dat het goed komt met het kindje! Een vechtertje is het wel,dat heeft ie al bewezen!
Toch erg dat er nog steeds landen zijn waar een moeder haar overleden kindje niet mag zien . Deze situatie is natuurlijk nog veel erger, gelukkig dat de kleine meid het nu goed doet. Ik hoop wel dat alle moeders wiens kind daar ook ongezien in het mortuarium is belandt nu niet een extra schuldgevoel gaan krijgen (van als ik nog aangedrongen had, dan... heel misschien...).
Heb zo mijn vraagtekens bij dit bericht... De naam van de moeder is inderdaad een beetje raar en een baby geboren bij 6 maanden die het 12 uur in een koelcel overleeft.....lijkt mij niet waarschijnlijk...
Die naam van de moeder doet mij vermoeden dat dit een grap is. Nee, sorry Geen grap: een onzin verhaal ( hierover maak je geen grapjes)
vreemd verhaal, die van ons is ook na 6 maanden geboren en kon buiten een koelcel nog niet zonder hulp in leven blijven. Het verschil tussen een koelcel en een voor prematuren bedoelde couveuse is nogal groot lijkt me. Maar misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
Analia Bouter? Wat een onfortuinlijke naam als er zo'n wonderlijk verhaal aan kleeft. Het is maar goed dat het 11 april is, en geen 1 april Maar goed, dit bericht staat op zoveel reguliere nieuwssites (en dus dat interview op youtube) dat je het toch wel gaat geloven. Ongelooflijk zeg. Wat een wil om te leven!