hallo ik wil upsi daisy (in de droomtuin)gaan schilderen voor mijn dochtertje op een groot doek..wie heeft er een mooie afbeelding voor mij ,die ik makkelijk na kan maken ik ben zelf ook aan het googlen maar wie wilt er meezoeke? bedankt
Ik wilde juist makka pakka doen. Mn dochtertje is er helemaal gek op. Als ze zn fietsje hoort begint ze al te klappen Het is dat ze nog niet los kan lopen enzo anders zou ze dat dansje ook nog doen (doet grote broer dan wel voor haar hoor ) BBC CBeebies In The Night Garden Print Out Page Is misschien makkelijk? http://www.decor4kids.co.uk/igglepiggle.jpg iggle_upsy_e.jpg (image) (de laatste site wil niet meer terug naar de vorige pagina als je die eenmaal open hebt...maar is wel ERG mooi gemaakt!) Succes!
Haha leuk zeg...mijn jongste zoontje kijkt elke ochtend (doordeweeks) naar De droomtuin. Zijn favo is IgglePiggle want die heeft (net als hem) een rood lappie haha. Misschien kunnen we onze creaties na afloop showen hier....wie weet brengt het ons nog goed op iedeeën Ik wil ze trouwens allemaal gaan tekenen/schilderen.