Chineze vrouw bevalt van tweehoofdige baby

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Minimuisje, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
  2. Felicee

Felicee Bekend lid

8 okt 2010
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heftig zeg!!

3. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wow....... Ziet er inderdaad heftig uit...

4. 4days

4days Niet meer actief

:$:$:$

Goh... ;)

5. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

jeetje, ohh ben benieuwd hoe het gaat met hun

het zal je maar gebeuren

wat zouden jullie doen als dit op de 20 weken echo te zien is?

6. Jade86

Jade86 Bekend lid

Ooh, da's erg! Ik vind het ook erg dat de moeder niet de kans heeft gehad om abortus te overwegen, omdat ze al te ver in de zwangerschap was. Als het bij mij zou gebeuren weet ik nog niet wat te doen....... lijkt me zo'n ontzettend moeilijke keuze! Wat is de kwaliteit van leven voor dit meisje? Overleeft ze wel? Hoe zijn haal verstandelijke en lichamelijke vermogens? etc. etc.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wow wat heftig!

8. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Inderdaad, jammer dat ze niets vertellen over de baby zelf, de gezondheid, haar vooruitzichten in het leven. En dit is wel China he, het land van de 1-kind politiek, het land waar het gros van de meisjesbaby's wordt weggegooid en de lucky few ter adoptie wordt aangeboden.

Als ik die foto's zo zie en het was mijn dochter, dan zou ik denken, euthanasie. Niet omdat ze niet perfect is, ik zou mij juist een monster vinden als ik haar zou laten leven, een leven dat ze helemaal niet verdient.

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Poeh heftig.
    Wat ik me afvraag zijn beide hoofdjes 'actief' dus dat het wel 2 mensjes zijn?

10. adi

adi Niet meer actief

Als je erop googlet, zijn er meer van dit soort gevallen. Ook een Amerikaans meisjes'tweeling' van inmiddels 18. Die is/zijn ooit bij Jensen geweest.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :D Dat dacht ik ook bij de zin dat ze niet gescheiden konden worden ;)

Wel heftig zeg!

12. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Jeetje, wat heftig zeg!!!
    Maar wat ik me afvraag, is dit nu 1 kindje, of zijn het 2 kindjes? 'Leven' beide hoofdjes?Oh wat klinkt dat gek als ik dat zo neerschrijf :)

Hoe dan ook; heftige situatie! Wat zijn de levensverwachtingen van zulke kindjes? Moeilijk!

13. adi

adi Niet meer actief

Hier een volwassen versie:

VideoVolt: Twee meiden, één lijf

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Als je dat zo ziet van die 2 volwassen "meiden" denkt men dan nog zo simpel over euthenasie?! jeetje wat een reactie.
    En ik neem aan dat het over 2 levende hoofden gaat anders kunnen ze wel 1 hoofd verwijderen.
    zeker een shock voor de moeder. maar ik hoop dat ze net zo veel van deze meisjes gaat houden als dat ze anders had gedaan.

15. adi

adi Niet meer actief

Ze hebben ook 2 ruggegraten en een 1,5 hart. Ik vraag me wel af of een 1,5 hart gezond kan functioneren.
    Ik hoop niet dat deze meisjes veel moeten gaan lijden.

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    absoluut hoop ik dat met je mee. En als het komt te overlijden is het heel triets maar dan bespaard het het kindje misschien een hoop lijden. Maar ik schrik van zo'n reactie als ik het zo zie denk ik aan euthansie. bedoel je weet verder niks.
    er is niks verteld over hoe het kindje de kindjes verder zullen leven. dat het geen "normaal" leven is is duidelijk maar betekend niet dat het geen leven is natuurlijk

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    :(
    Wie weet word die meid wel een sterke persoonlijkheid die gewoon met de menigte mee kan draaien.
    Eentje die misschien wel een vreemde eend in de bijt is, maar wel voor zichzelf op kan komen, en een normale vriendenkring op kan bouwen, en een normaal leven.
    Iemand die een beetje afwijkt van de rest hoeft niet per se buitengesloten te worden.

Ik vind t erg als je dat kindje geen kans gun op een leven.
    Het zal dan wel een beetje een ander leven zijn dan de "meeste normale" kinderen, maar dat wil niet zeggen dat het per definitie een slecht leven zal gaan worden.

18. gimena

gimena Niet meer actief

behoorlijk heftig zeg. jeeeetje

19. adi

adi Niet meer actief

Het wordt hier gesproken over een tweeling, dus 2 meiden!

20. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    jeetje wat heftig.. ben benieuwd of dit idd 2 hoofdjes zijn die gewoon normaal functioneren.. wat heftig ook dat ze er zo laat pas achterkwamen dat het 2 hoofdjes waren...

Deel Deze Pagina