Als ik het zo lees had ze eerst besloten een kindje te krijgen samen met haar partner maar pas nadat de relatie verbroken was besloten het kindje af te staan. het afstaan heeft meer te maken met de verbroken relatie en slechte financiën dan met de operatie. de operatie was aanleiding om ene kindje te nemen, misschien niet een goede reden maar niet crimineel. Vind het belachelijk dat het niet vergoed wordt, borstverkleining toch wel en dat is net zoiets. Zeg dan dat als je ene kindje krijgt en er komen nieuwe problemen je hersteloperaties zelf moet betalen omdat je de risico's kende.
Misschien is er wel een medische reden waarom zo'n operatie niet wordt gedaan bij (jonge) vrouwen die nooit een kind hebben gebaard? Ik kan me er alleen echt helemaal niets bij voorstellen dat iemand om zo'n reden een kind maakt dat ze niet wil houden.
dit is de nu.nl versie, die is totaal uit zijn verband gerukt het is een heel triest verhaal namelijk dit is mijn vertaalde versie uit het oorspronkelijke artikel http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/420391-vrouw-krijgt-baby-om-gratis-buikwandcorrectie.html