Vermiste jongen waarschijnlijk gevonden.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door knap, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knap

knap Niet meer actief

Politie vindt lijk in natuurgebied Wassenaar
    AMSTERDAM - De politie heeft tijdens een zoektocht naar de vermiste jongen in Wassenaar een lichaam in een natuurgebied gevonden.

Politie vindt lijk in natuurgebied Wassenaar Fotoserie Video
    Vermoedelijk gaat het om de vermiste 13-jarige Anass Aouragh.
    Het lichaam is in de bosstrook bij de Katwijkseweg in Wassenaar gevonden. Dit perceel is door de politie afgezet met hekken.
    Onderzoek moet uitwijzen of het aangetroffen stoffelijk overschot inderdaad van Anass Aouragh is, meldt de politie.
    Woensdag werd er een Amber Alert voor de vermiste jongen uitgegeven. Dit werd donderdag ingetrokken.
    Fiets
    Aouragh bracht op zijn fiets folders rond, maar keerde niet terug, meldde de politie. De fiets van Anass is teruggevonden in Wassenaar.
    De politie heeft gezocht bij zijn vrienden en andere plekken waar hij zou kunnen zijn, maar daar is hij niet gevonden.

Arme kind. Rip.

2. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Verschrikkelijk..... het zal je kind maar wezen.....
    Alhoewel niet bevestigd natuurlijk maar wel opvallend dat de Amber Alert is ingetrokken...

3. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    En nu spreken ze zelfs van zelfmoord omdat hij gepest zou zijn..

kippenvel man...

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom is dta amber alert dan ingetrokken? Ouders er zelf iets mee te maken?

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Is dat niet een beetje een rare (en harteloze) reactie om meteen zo te reageren terwijl ouders wss net hun kind hebben verloren?
    Amber Alert is wellicht ingetrokken omdat er een lijk gevonden is...
    Dat er in de media nog niet bekend is dat het om dit jochie gaat wil nog niet zeggen dat er niks bekend is. Ik denk dat het Ambert Alert ingetrokken is omdat het jongetje dood gevonden is...

Anyway, ik hoop met heel m'n hart dat het jongetje nog levend teruggevonden wordt maar ik ben er bang voor...

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.900
    5.215
    113
    Home
    :( ja hij is vast gevonden anders word dat amber alert niet ingetrokken

7. knap

knap Niet meer actief

Ik ook. Wel toevallig dat daar een jong iemand gevonden is en er net een jongen vermis woord. Wat er ook is gebeurt ik denk dus ook dat het deze jongen is. En niet dat het zelfm is. Waarom weet ik niet maar dat zet mijn gevoel mij. Er is denk gewoon een misdrijf gepleegd. Nou ja gewoon dat is natuurlijk niet gewoon.
    Arm kind arme ouders rip.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik denk dat een pedofiel zijn kans heeft gegrepen. Zo smorgens vroeg een jong manneke voor het oprapen. Mijn vriend is vroeger als tiener ook achterna gezeten door een man. Gelukkig was hij zo snugger ik ergens aan te bellen en uiteindelijk ging de man weg.

9. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Daar moet je toch niet aan denken... Arme jongen... Heb een broertje van rond die leeftijd en als ik er aan denk dat er een vieze pedofiel hem dit aan zou doen zou ik niet weten waartoe ik in staat zou zijn...:x Maar hopelijk is dat niet wat er gebeurd is.

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Omdat het amber alert via de politie gaat en de politie nu ook bij de lijkvinding staat?! Kennelijk is er voldoende reden voor de politie om aan te nemen dat het deze jongen betreft. Raar om direct verdachtmakingen richting ouders te gooien.

11. Within

Within Niet meer actief

Hij is het ook wel denk ik. Maar ze mogen niks officieel naar buiten brengen tot de ouders hem hebben geïdentificeerd. Nu zijn ze nog onderzoek aan het doen op de plaats delict, met lichaam. Dat zal vanmiddag vrijgegeven worden, identificatie, persbericht. Dan is het pas officieel.

Zou wel heel raar moeten lopen wil dit zijn lichaam niet zijn helaas :(

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hoorde het net op de radio in de auto. Kreeg er echt even kippenvel van. Nog maar 13 jaar. Hopelijk wordt snel duidelijk wat er gebeurt is en worden er eventuele daders snel gepakt en gestraft.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dit denk ik ook idd :(

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Verschrikkelijk weer zeg...bah.
    Mijn dochter moet straks ook weer krantjes rond gaan brengen.
    Je verwacht toch altijd gewoon dat ze naderhand gewoon weer thuiskomen hè.
    Wat erg zeg...

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Mijn grootste nachtmerrie

Wat verschrikkelijk

Ik vind het al zo moeilijk om mijn kinderen los te laten...ik krijg al een knoop in mijn maag als ik mijn dochter bij iemand anders in de auto moet mee laten gaan in verband met een feestje... :(

16. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    :( pff vreselijk! Ben ook een keer aangesproken door een heel enge vent toen ik 11 jaar was en krantenwijk deed. Bleef mij achterna volgen, gelukkig was ik dichtbij huis en zag ik na een tijdje mijn vader lopen op straat. Daarna nooit meer krantenwijk meer mogen lopen.

17. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Tegenwoordig komt verkrachting/aanranding zoveel voor dat je altijd alert moet zijn... Ik vind het al moeilijk om iemand anders op mijn kleine meid te laten passen als ik even weg moet of als ik straks weer ga werken...
    Ik vertrouw ook niet veel mensen zomaar met mijn dochtertje. Ik wil wel meer vertrouwen hebben, maar dat wordt steeds moeilijker door alle nare berichten die je zo vaak te horen krijgt! Het kunnen ook gewoon familieleden zijn of mensen waarvan je nooit zou vermoeden dat ze tot zoiets in staat zijn. Dat beangstigd me...
    Ik denk dat dat zorgelijke gevoel bij veel ouders is.

18. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Vreselijk, arme jongen en arme familie.

19. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Ik word hier zo verdrietig van!
    Hopelijk is er snel duidelijk wat de doodsoorzaak is en in het geval van een misdrijf wie de dader is!
    Dit is toch het ergste bericht dat je als ouders kan krijgen :(

20. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Pfff weer hardstikke erg dit, elke keer gebeurd er wel iets vreselijks, hoe moet ik in godsnaam straks mijn zoon loslaten met een gerust hart.

Ben benieuwd hoe of wat...

Deel Deze Pagina