De voorspelling was zacht lente achtig weer dacht ik Nou hier is het gewoon grauw en geen bal aan! Vriend loopt garage op te ruimen , maar Mirre hangt op de bank hoor. Ik dacht dat het vandaag lekker weer zou worden hmmm misschien elders in Nederland!? Liefs Mirre
nou,ik heb net al ff een stuk gewandeld en het is echt super weer hier!Heb alles tegen elkaar open gezet om lekker te laten luchten liefs
Kom net van buiten en het is wel lekker weer. De zon laat zich heel soms zien, natuurlijk veel wolkjes maar de temp is wel lekker.
ja tis hier ook lekker weer in drenthe, gister ook al zulk lekker weer. tis wel fris buiten, maar dat zonnetje maakt veel goed
Tis hier ook lekker hoor, tzonnetje laat zich zo af en toe zien... niet echt koud... Maar ach we zijn druk met de babykamer.. tenmisnte manlief dan
Het was hier in Tukkerland een heerlijke dag. Lekker met de hondjes gewandeld en paardgereden. Jammer dat het de rest van de week al weer gaat regenen. Leuk.......de warmste winter ooit! Maar volgens mij ook de natste, bah!
Hier in Assen hebben we de hele dag geen zon gezien hoor.. En het was ook fris. Maar wel droog! En lekker lang licht alweer, dat is toch ook wel heerlijk hoor.
Lief van je! Is niet zo heel erg hoor, Mirre had toch echt een baaldag! Al had het strandweer geweest dan had ik waarschijnlijk nog halfdood op de bank blijven hangen!