Vrouw bevalt van vijfling - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland] De Telegraaf nu met het hele verhaal
Idd jammer. Zo wordt IVF weer eens negatief belicht, terwijl dit in dit geval dus onterecht is/lijkt. Verox, ik neem aan dat het cynisch bedoeld is. Om jaloers op te worden???
En opeens denk ik: Wie gaat dat betalen? Een hele NICU voor jezelf!! Hihi Hoop dat ze goed verzekerd is, want wij schrokken ons lam toen de declaraties van onze dochter van de NICU binnen kwamen...
Merah; Nee het was niet sarcastisch bedoeld. Het is in mijn ogen geweldig dat iemand spontaan zwanger word en 5 gezonde kinderen kan krijgen. Ik begrijp dat er een hoop mensen zijn die 5 teveel vinden, de risico's te hoog, en ik weet dat de kindjes veeeel te vroeg zijn geboren waardoor er een hoop zorgen zullen zijn, maar desondanks ben ik oprecht jaloers.
Lezen is ook een vak, ze heeft GEEN IVF gehad. En daarnaast... 35% van de grote meerlingen zijn 1eiig, die komen 'gewoon' uit 1 bevrucht eitje, net als jouw kind.
Niet zo gepikeerd zeg, ik lees een artikel en daar staat het in. Geen paniek hoor... "De Tsjechische vrouw was zwanger geraakt na een IVF-behandeling"
Adi... adem in, adem uit! Weet niet wat voor dag je hebt, maar ik merk het niet alleen in dit topic... Komt goed hoor! Wat betreft IVf en negatief daglicht, zal ik nog even toelichten. Als het wel IVf was geweest (zoals bij Octomom) dan had iedereen het oordeel klaar, want dan had er vast (net als bij octomom) te veel embryo's teruggeplaatst geweest. Dit was ook mijn eerste gedachte toen ik las dat het door IVF zou zijn gekomen. Ik weet dat er een hele inimini kansje is dat er ooit van 1 of twee terugplaatsingen zo'n extreme meerling kan ontstaan, maar dat is niet iets waar je van uit gaat. Niemand niet. Dus kun jij wel zeggen dat het kan... ja, het kan, das waar.
Ik kolfde met stuwing 100cc per borst af alvorens zoonlief kon drinken in de kraamweek. (3x pompen en wachten tot het niet meer spoot....) en hij groeide 100 gram per dag.. nee geen grapje! ik had er denk wel 5 kunnen voeden... moet wel zeggen dat vanaf 6mnd ik geen voeding meer heb en dus ook niet hoef af te bouwen.... het is dan gewoon ineens op.. niks helpt meer dan. kolven niet domperidon niet niks meer. hollen of stil staan.
Ze heeft wel IVF gehad Vrouw bevalt van vijfling - VROUW Zwangerschap & bevallen | Voor een gelukkige zwangerschap [Zwangerschap&bevallen]
ik lees nu pas dat artikel maar wat is haar buik groooooooooot!!!! wat erg zeg zo groot, zit er met verbazing naar te kijken!