Vrouw laat 2 jarig kind achter in auto...

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by s1986, Jul 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

oh ik kan me jouw frustratie alleen maar indenken, heel veel sterkte met je grote verlies :(

2. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Ik kan me ook niet indenken dat het míj zal overkomen!! Maar als je fulltime werkt, je partner brengt altijd je kind naar de kdv en jij hebt veel stress, kan ik me voorstellen dat zoiets kan gebeuren (niet dat het goed te praten valt hoor!!!), maar dan is er geen opzet, alhoewel het kind wel de dupe is!
    Maar als ik dan begrijp dat mamsie lekker daat shoppen omdat dit vermoedelijk sneller gaat zonder kind....:x. Ik durf nog niet eens het postkantoor binnen te gaan om een brief te posten met mn kids in de auto...Je hebt zoveel gekken rondlopen! En dan ooknog tweede keer...

3. Seth

Seth Niet meer actief

"oeps"

lees dit berichtje en weet nu waarom die man vanmiddag zo raar keek.....
    ik was peuter voor de gek aan t houden vanmiddag.... (hij was wat vervelend)
    dus zei ik, Nee, jullie blijven maar in de auto wachten... gaan papa en mama wel boodschappen doen.....

Liep net een man voorbij ... die me toch vreemd aankeek.......

helemaal niet nagedacht dat het tegenwoordig echt zo vaak gebeurd.. :(

Bedoelde het natuurlijk gewoon als "dolletje"..... om peuter ff te laten blijken dat ie wel moet luisteren.....

Triest dit nieuwsberichtje.... en nog triester dat ze er niet van geleerd heeft..... :(

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Stom mens! En het was al de tweede keer... Gelukkig is ze aangegeven bij bureau Jeugdzorg.

5. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

Sep 27, 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Dit soort berichten kan ik echt niet lezen nu ik zwanger ben, word er te emotioneel van. Wat verschrikkelijk.

We zijn laatst toen het warm was rond een uurtje of zeven naar de dierenarts geweest met onze kat. Na die tijd moesten we nog even snel brood halen in de supermarkt. Nou, ik ben met de ramen open blijven zitten bij onze poes, terwijl mijn man snel brood haalde.

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

werkelijk belachelijk!! als de politie het 2 keer opmerkt dan zal het heus nog wel vaker gebeuren!

7. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    2,575
    0
    0
    Ik kan me de reactie van edithrook goed voorstellen.

Hier word je toch verdrietig van!!! Sommige kunnen je overkomen al je kinderen hebt,maar bewust je kind voor de 2e keer in de auto achterlaten kan echt niet!!! En waarschijnlijk is het niet alleen die 2x geweest...:$:x!

8. sapje

sapje Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    1,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat moet er van dat arme kind worden, kan me niet voorstellen dat die moeder van haar kind houd, zo triest!

9. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    En dan ook nog voor de tweede keer... je snapt het toch niet.

10. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    nou je kan mij niet vertellen dat dit pas de 2x is geweest.
    ze is (helaas) pas 2x betrapt. maar je maakt mij niet wijs dat het niet vaker gebeurd!

en ik zeg ook dat het mij nooit overkomt!
    zelfs als ik smorgends mijn kids heb afgezet bij mijn moeder, kijk ik toch altijd nog in de kinderstoeltjes als ik bij mijn werk ben ( of ik ze wel echt af heb gezet:D) haha eigenlijk heel krom maarjah!

en tja bewust je kind in de auto laten zitten, daar heb ik niet eens woorden voor...

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Dat dacht ik ook al. Man man man... En wederom vraag ik me af of die muts ook hier komt... En of ze de berichten van die andere kindjes in auto's niet gelezen heeft. En wat ze er toen zelf van vond...

12. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik viel zowat van mijn stoel toen ik het las. Dat vind ik dus een slechte mama, en ja dat durf ik te zeggen.
    Ze is niet goed wijs.

13. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,269
    4,508
    113
    Pffff en dan te bedenken dat onze (bijna) 4 jarige zoon niet met papa mee mag om te tanken omdat Papa het niet fijn vind om hem even in de auto te laten om te betalen en hem ook niet op het tankstation (met alle auto's) wil hebben lopen.

En dan deze mw (laat ik het maar netjes houden) waarbij de politie 2 x in moet grijpen omdat ze haar dochtertje gewoon in de auto laat.
    En dat is dan de 2x dat de politie het opgevallen is, de vraag is hoe vaak het daar buiten om gebeurt is.

Groetjes Anita

14. Marnick

Marnick Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,167
    0
    0
    Er is een keer een CSI-aflevering geweest met een baby die overleden was omdat het alleen in een auto in de felle zon stond. Zouden alle ouders die denken dat ze hun kinderen wel "even" alleen in de auto kunnen laten verplicht een aantal keren moeten bekijken, dan laten ze het hopelijk wel uit hun hoofd.

15. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Verschrikkelijk dit... hoe haal je het in je hoofd om in godsnaam je kind in de auto te laten...want vergeten kan je je kind niet.
    Dat gaat er bij mij niet in!
    En nog 2 keer ook...
    En madame komt er nog vanaf met jeugdzorg en een boete...
    arm arm kind..:(

16. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    kan mij niet voorstellen dat je je kind alleen achterlaat in een auto! te erg dat het toch nog gebeurd, en dat voor een 2de keer. zij moet zich eens goed na laten kijken...

Share This Page