Ik wilde een paar afleveringen van GTST terug kijken via rtlgemist.nl maar dat kan niet meer?! Er staat enkel de aflevering van gisteravond en als ik daarop klik komt er te staan dat deze aflevering tot vanmorgen 11.06 uur terug te kijken was. :x Wat stom zeg! Iemand enig idee hoe ik nu nog wel terug kan kijken??
ik weet wel dat rtl is gestopt net gratis terugkijken van programma's via tv. de vrouw van kpn zei dat dat iok geldt voor terrugkijken via internet. is per 1 januari ingegaan.
ik had het ook en heb t verandert in het najaar 2012 toen was t goed staat boven de grote foto zeg maar
Nouja zeg waarom dat nou. Ik kan ook niks meer terugkijken, ook het programma Ontvoerd niet. Daar baalde ik al van.
Echt balen zeg! Ik heb de laatste 3 afleveringen gemist en dacht ze nu even lekker terug te kijken. Pff.... hier scoren ze geen punten mee bij RTL..!! :x
Ik ben even aan het zoeken geweest... op de facebookpagina van gtst staat dat er een technische storing is...
WAar kan je info vinden over dat rtl stopt met gemite programmas terug kijken dan? Volgens mij is er nu idd eenstoring op de site.
Laten we maar hopen dat het inderdaad alleen een storing is dan. Ik ga ook even op you tube kijken. Bedankt voor de tip!
ook veel minder, dan normaal... hier zochten de kindjes nl al Jokie en Jet...maar ook op de app niet meer te vinden
Als je terugkijken in je tvpakket hebt zitten heb je daar als het goed is bericht over gehad. Het terugkijken op zich stopt niet, maar het is niet meer gratis. GTST zou een euro gaan kosten per aflevering. Maar toen was het net bekend, dus misschien dat ze het fout had over het internetgebeuren. Dat dat wel gewoon of alsnog blijft. maar via de tv kan je van rtl niks meer gratis terugkijken. Wel van sbs, veronica en ned 1, 2 en 3.
Ik kan het al heel lang niet meer via RTL kijken. Daarna keek ik het via herhaling.nl, maar die doet het ook al niet meer.
Ze geven nu aan dat er een storing is op de site. Dus het zal via internet vast nog wel terug te kijken zijn.