De film spijt (aanrader)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lisanne123, 29 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Heeft er hier iemand de film spijt gezien van Carry slee?
    Eigenlijk een kinderfilm , maar erg heftig !

Zo verschrikkelijk hoe de film eindigt.
    Het lijkt mij , en eigenlijk weet ik het wel zeker het aller aller aller ergste wat een ouder mee kan maken in zijn leven , dat je je kind verliest en niet alleen dat , maar dat je kind zo diep ongelukkig is geweest in zijn leven dat hij geen ander einde meer zag .

En bah ik heb eigenlijk nooit een hekel aan kinderen , maar die pestkoppen in die film zou ik zonder moeite een lesje willen leren .
    Als ouders doe je er toch alles aan om je kind gelukkig te maken en dan zijn er een paar mensen die alles zo de grond in trappen voor je . Alle jaren waarin je je kind gelukkig heb gemaakt en hebt gezorgd dat je kind trots op zichzelf is . Wordt er helemaal naar van het zou je kind maar gebeuren , dat hij/zij zo veranderd word naar een doodongelukkig persoon terwijl jij hem/haar nog kent als vrolijk klein kind .
    En dan die ouders in die film :( arme mensen , kippenvel !

Ik zou nooit kinderen wat aan doen , maar geloof me dat ik dit toch eigenhandig op zou lossen !!! Als ik cru over kom moet je de film eerst even kijken .

Maar wel een aanrader !! Ook om aan kinderen te laten zien zodat ze inzien hoe erg pesten is !!!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het boek heb ik wel gelezen, de film heb ik een klein stukje van gezien maar niet afgekeken.

3. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Vind het boek heel indrukwekkend, al vanaf de allereerste keer lezen jaren geleden. Ben best benieuwd naar de film!

Liefs,

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Ik heb het boek ook gelezen , inderdaad heel indrukwekkend.
    Bij de film heb ik echt zitten huilen zo erg , hoe die jongen er zelf ook al om lacht en verteld dat hij verliefd is op een meisje maar natuurlijk al snapt dat hij niet leuk genoeg is dus ook al niks verwacht enzo , het zit er echt zo in gehamerd dat hij niks voorsteld echt heel erg.
    Wn. Dan die ouders , ze doen echt hun best voor hem arme mensen .

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.858
    5.118
    113
    Home
    ik heb het boek ook gelezen is mij toen erg bij gebleven
    wil de film kijken maar heb nu al van meerdere mensen gehoord dat het echt niet een goede film is

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ga hem nu downloaden. Het boek is me altijd bijgebleven, met die rugzak die boven kwam drijven enzo.. (is echt al jaaaaren geleden dat ik het las)

7. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Anna , de film is ook voor kinderen daar moet dus wel rekening mee gehouden worden dat merk je ook wel in de film .
    Ik vind het heel goed overkomen dat voor de pesters het pesten maar een klein onderdeel van hun leven is maar dat voor degene die gepest wordt het pesten eigenlijk zijn hele leven is . Ik hoop dat veel kinderen hier een boodschap aan hebben .

Tempusfudgit ,
    Ik ben benieuwd wat je ervan vind?
    Het is natuurlijk op een kinderlijke manier gespeeld en het kan dus niet te zwaar gemaakt worden , maar vooral het einde laat me niet los .

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik heb hem zelf nog niet gezien... mijn 13 jarige dochter heeft hem in de bioscoop gezien en vond hem heel indrukwekkend. En ze is niet zo gauw onder de indruk van iets haha. Zelf heb ik al gehuild met de voorstukjes, daarom heb ik hem ook nog niet gezien... al lijkt het me een mooie film. Zeker is hij gemaakt voor kinderen, maar dat hoeft geen nadeel te zijn...
    Pluisje

9. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Het is ook een mooie film :) en het boek heb ik vroeger weleens gelezen

10. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik heb vroeger het boek gelezen en dat is me altijd al bijgebleven, vooral omdat het boek rauw is geschreven en je echt af en toe moest slikken bij sommige pagina's (maar ja ik was toen nog jong) en toen de film kwam ben ik hem wezen kijken en hoewel het boek meer realistisch was, was ook de film wel indrukwekkend, vooral het beklemmende gevoel de hele film door.
    Je leeft met hem mee.

11. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Ik vond de film zelfs beter dan het boek, en dat heb ik eigenlijk nooit.. Erg "mooie" film!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Toen de film net uit was, heb ik hem in de bios gezien en vond hem toen al indrukwekkend...

Vorige week opnieuw in mijn mentorklas, met 16-17 jarige pubers, speciaal voor een meisje uit die klas. Indrukwekkend waren nu de reacties op de heftige scènes én het gesprek, dat we daarna samen hadden.

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb hem vanmiddag (eindelijk!) gekeken en eigenlijk viel het me best zwaar. Ik vond het voor het grootste deel verschrikkelijk geacteerd, maar het onderwerp greep me aan omdat ik zelf jaren gepest ben. Ik vond het einde ook heel moeilijk om te zien..

Deel Deze Pagina