Is niet vreemd. Het lichaam van de vrouw was gemummificeerd. En dat gebeurd wanneer het erg warm is in een huis icm droge lucht. Dit proces gaat sneller dan normale ontbinding. Lijkgeur is dan veel minder tot nauwelijks aanwezig...
Dan zal de lucht ws vochtig zijn geweest. Zoals we in nederland gewend zijn. Dan gast een lichaam echt ontbinden en rotten. Dat duurt veel langer en gast meet veel stank gepaard dan bij mummieficatie . Als bij die vrouw de verwarming aan heeft gestaan en lucht in huis erg droog dan ruik je dat amper.
Er was in het nieuws dat ze het geld van de aow gaan terugvorderen. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat, want er is natuurlijk wel steeds huur e.d. van afgeschreven. Dus dat bedrag is niet meer in zijngeheel aanwezig. En dit is volgens mij echt overmacht, er zal geen opzet in het spel zijn om aow te blijven trekken.
Mee eens.. We moeten Inderdaad niet te snel oordelen je weet niet waarom er geen contact is.. Soms gebeuren er dingen..
Was gisteren op het nieuws. Diegene die de zaken afhandeld, krijgt de brief van de SVB over de terugvordering. Dit moet uit de erfenis. Dus de dochter moet goed gaan nadenken of ze de erfenis aanvaard of niet. Doet ze dit wel, dan krijgt ze er nog een ton schuld aan de SVB bij.
Dat die vrouw er 10! jaar heeft gelegen. Zal over een tijdje wel uitgekomen dat ze een foutje hebben gemaakt haha
Post van 10 jaar komt weer door de brievenbus naar buiten. Is bij ons ook al bijna als we twee weken op vakantie zijn denk aan reclamefolders enz enz
ja maar niet iedereen heeft die, ik heb zelf ook een nee-nee sticker op de brievenbus. En tegenwoordig sturen bedrijven niet zoveel post meer (zoals rekeningen etc, dat gaat vaak automatisch). En als die vrouw een lange gang had, ja dan kan er aardig wat kwijt.
Maar 'tegenwoordig' is niet 10 jaar geleden he! In 2003 was nog niet zoveel geautomatiseerd als nu. Vooral niet bij oudere mensen. Volgens mij zijn de postkantoren 4-5 jaar geleden massaal gesloten?
ik blijf dit een heel raar verhaal vinden...weet je hoelang 10 jaar is!!! Overigens als dit echt is, dan vind ik dat we met zn allen in nederland eens goed moeten gaan denken of het allemaal wel zo goed geregeld is dat alles automatisch gaan en vind ik dat er maar eens een soort "beveiliging" moet komen...dat 1 van de vaste lasten bedrijven dit soort dingen dus wel moet achterhalen.
Als mijn biologische moeder overlijdt zou ik het niet eens weten, ik heb al bijna 30 jaar geen contact meer en dat hou ik ook zo, evenals mijn biologische vader en pleegmoeder, van mij part kunnen ze dood in hun huis liggen, mij kan het niet schelen, ze hebben me zoveel ellende gedaan dat ze mijn steun etc niet hoeven te verwachten, ook de erfenis hoef ik niet, zal me rot zorg zijn of ze een miljoen euro geven of niet, geen geld in de wereld maakt goed wat ze gedaan hebben.