Wie heeft er zo eentje ? Mijn ventje wilt graag een huisdier maar ik niet want we hebben al twee katten en ik weet wie er uiteindelijk die bak iedere keer moet verschonen en daar heb ik dus echt geen zin in .. Nou zie ik net in de Primo Zhu Zhu hamsters staan, kunnen van alles, lopen door de bak, spelen in zo'n hamster bol, rennen op zijn ren rondje etc etc .. Het voordeel van deze beesten is dat je de batterijen alleen hoeft te vervangen en niet dus die smerige bakken .. Nou wil ik dit dus voor die zeikerd kopen en morgen gewoon in de kamer zetten en zeggen verassing omdat ik moe word van het gezeur dat hij een huisdier wilt hebben .. .. dus leek me dit wel een goede oplossing ... Vraag me af of iemand die beesten al heeft .. Dit zijn ze Intertoys Speelgoed Gifts&Bijoux Games
haha leuk idee, ik ken ze niet, maar hou het in me achterhoofd, heb hier een zoontje die zeurt om een hamster.en heb hetzelfde verhaal, uiteindelijk mag ikke de boel gaan schoonmaken.
Ja vond het ook wel een goed idee hahahah dan heeft meneer toch een hamster en hoef ik de troep niet op te ruimen hahahah
En buiten dat jij alles mag schoonmaken....zijn hamsters ook niet eens leuke huisdieren voor kinderen!!!!
ook niet voor mama hoor we hadden er vorig jaar eentje en die beet me voor het leven, nou leuk zit je met zo'n stink beest .. nee ik hoef nooit meer echte hamsters
@skye, ikzelf heb er wel leuke ervaring mee, had vroeger een goudhamster, dat beestje was lieffff, heb echt zitten janken toen hij dood ging, de rest wat volgde was idd niks. maar buiten dat, me vent is allergies, dus die beesten komen er sowieso niet in. dus is dit de oplossing, vent blij, ik blij (hoef het niet schoontemaken hihi) en kind blij!
Kom ik net op de slaapkamer van mijn dochter van 6, daar stonk het zoooooo. Kom ik op de slaapkamer van mijn zoon van 10 -slapen beide op zolder- staat er een goudhamster dus te stinken....Arm beestje. De tunnels liggen wel in een sopje te weken, dat is dan weer een pluspunt.
heey mijn dochter heeft ze van het weekend gehad, we zijn er helemaal weg van. echt leuk ook en super gemaakt.
het zijn gewoon hamsters op wielen en die kunnen door de bak heen rijden, ze maken ook geluid als ze bij bepaalde plaatjes zijn(hoe dat werkt weet ik echt niet hahahah). YouTube - Zhu Zhu Pets
Awww wat schattig die dingetjes!,, Kan me voorstellen dat je geen echt wil want ze gaan ook heel erg snel stinken hoor! En ja in het begin maken ze het vaak zelf schoon maar later als het niet meer leuk is, is de hamster van "Mama"
Nou ik ga zo die kleine naar school brengen en dan ga ik ze maar halen .. Heb gisteren nog ff gevraagd hoe graag mijn vent een hamster wilt .. heeeeel graag .. Nou hij krijgt ze hoor .. * proest *
Mijn dochter heeft een dwerghamster,was eerst bijterig maar nu tam,stinkt niet en weinig werk eigenlijk in onderhoud. Ik was eerst huiverig maar vind het nu hartstikke leuk!
Whahaha die arme stakker denkt nu dat hij ECHT een hamster krijgt. hiihi *wrijft in handjes als ik denk aan zijn reactie*
Ik heb het ff opgezet en het ziet er hilarische uit, dat beest is net echt met lopen enzo hahaha rent, loopt, stopt dan ff en dan hoor je hem hamster geluidjes maken hahahahha denk dat mijn vent vanmiddag helemaal gek word hahahah Kan niet wachten ..Helaas komt hij pas om 4 uur thuis dus moet nog ff wachten ...
Hmm....het is dat de heren hier wat oud zijn voor speelgoed. Maar ben een aantal jaar dood gezeurt om een hamstertje. Maarja papa is allergisch voor de haren EN het hooi... En ik voor het onderhoud Dit was wel een oplossing geweest ....nouja misschien voor Wendy...ooit
een szu szu wattuuhhh??? had er nog nooit van gehoord. maarja tegenwoordig heb je zoveel van die dingen. ik ben blijven steken bij de furbie. dat rotkreng ging gewoon s'nachts ineens kwetteren vanuit de kast. ( moest in het donker staan om zijn mond te houden ) dat was het laatste semi beest wat hier in huis is verschenen.
Die dingen schijnen de allernieuwste rage te worden onder de kindjes! Ik zag het op tv. Je aait hem over z'n rug en dan gaat ie "lopen". Als je hem dan in het tunneltje zet, dan "loopt/rijdt" hij naar dat autootje en dan rolt hij erop en dan gaat ie met auto en al rijden. Onwijs grappig! Dusse..zeker een leuke vervanging voor een echte hamster