Sinaproc: geen spoor van vermiste vrouwen in oerwoud - AD.nl Volgens mij nog geen topic hierover. Het houdt me wel bezig. Wat zal de familie in onrust zitten over wat er met de meiden is gebeurd. Hopelijk een goede afloop..........
Ik volg het ook, ik hoop dat ze gewoon verdwaald zijn en weer veilig terugkomen en dat er niets ergs met ze is gebeurd.
Ik volg het ook maar begrijp iets niet. Er werd namelijk ookeen paar keer gezegd dat ze voor het laatst in het dorp gezien waren nadat ze een wandeling hadden gemaakt. Ze zouden ergens op de stoep hebben gezeten en daar zaten ze te wachten op een bus of taxi om terug te keren naar hun gastgezin. Dat zie ik nu alleen niet meer terug komen in het verhaal, vind het allemaal dus wat vaag. Ook vind ik het raar dat de overheid blijkbaar wel altijd weet waar je je bevindt mbt je telefoon, maar dat dat nu dus niet mogelijk is. Ik weet dat het op dit moment al geen zin meer heeft want de batterijen zullen vast al leeg zijn maar toch een gemiste kans voor die eerste paar dagen? Ik hoop echt dat ze gevonden worden maar ik vrees het ergste en dat is dat ze nooit meer terecht zullen komen.
Een van de meiden is een vriendin van een collega. Echt verschrikkelijk dit! Die onzekerheid van de familie en vrienden... De neef van mijn moeder is ook ooit verdwenen en nooit terug gevonden. De onzekerheid is na een tijd nog het ergst, je wilt toch weten wat er met ze gebeurd is, of dat nou goed nieuws of slecht nieuws betekent. Ik vraag me inderdaad ook af of ze niet iets kunnen met hun telefoons. Lijkt mij dat ze die wel bij zich hadden.
Ik vind het ook raar dat ze uitgaan van dat de meiden verdwaald zijn........ Stel er is een misdrijf gebeurt, dan zijn er toch kostbare dagen voorbij gegaan. Er werd geschreven dat het een veilige omgeving is........maar overal gebeuren misdrijven dus dat lijkt me geen garantie. Het geeft de familie eerst hoop, maar nu begint de tijd toch te dringen lijkt me......