Jochie (6) hangt zichzelf op bij trampolinespringen! Een tragisch ongeval in het Tasmaanse New Norfolk heeft een 6-jarige jongetje het leven gekost. Het jochie hing zichzelf tijdens het trampolinespringen per ongeluk op aan de waslijn. Het incident vond plaats in de tuin bij het huis waar hij woonde. Hij was aan het trampolinespringen toen hij met de riem van zijn fietshelm verstrikt raakte in de waslijn die boven de trampoline hing. Omdat hij zichzelf niet meer los kon krijgen, stikte hij ter plaatse. Dit meldt de Brisbane Times. Politiewoordvoerder Glen Woolley laat weten dat het ter plaatse gekomen ambulancepersoneel niets meer voor het jongetje kon doen. Het jongetje had de trampoline zelf onder de waslijn gezet, zodat hij hier bovenuit kon springen. Bron: FOK.nl
En de ouders hebben geen trampoline horen schuiven ofzo? Vreemd hoor, maar een ongeluk zit in een klein hoekje, zo zie je maar weer.... Echt schokkend.....
Wat vreselijk triest dit. Wij hebben ook een trampoline. Er zit een veiligheidsnet omheen. Ik dacht dat dat tegenwoordig verplicht is want je kunt je nek breken als je verkeerd valt. Maar je kunt nog steeds trampolines zonder net krijgen.
Kan je zeggen dat je als ouder zijnde zeker niet bij elk schuivend geluidje oid meteen naar buiten vliegt hoor..en kinderen zijn sneller en stiller dan je denkt....trust me, als ze iets willen, gebeurt het meestal ook wel....ze zijn écht slim. Daarbij gaat mama ook wel eens naar de wc of is ze ergens anders even mee bezig en dan is het al gebeurt... Arm kindje en arme ouders!
Bah, wat sneu... ook voor de ouders natuurlijk. En idd, het kan snel gaan dan. Kids zijn soms zo snugger, ik sta er soms zo van te kijken hoe slim Jamie al is.. gelukkig vind hij een trampoline eng..
Wat verschrikkelijk erg zeg Een net is inderdaad verplicht, ik vindt het anders maar gevaarlijke dingen.
Bah heb hier ook een grote in de tuin. Een net is toch niet verplicht als de trampoline ingegraven is??