nja slim is het niet maar wie weet wat ertussenin al gebeurd is wil ook niet zo vlug conclusies trekken, we kennen ook maar een deel van het verhaal he maar goed, rg slim is het niet
In het kader van het "je weet nooit wat er aan vooraf gegaan is": Misschien hadden ze 9 maanden geleden wel knallende ruzie, dreigden ze uit elkaar te gaan en heeft ze een avondje flink de bloemetjes buiten gezet en zich zo bezat dat ze zelf ook niet precies meer weet wat er gebeurd is. Of heeft ze troost gevonden bij een goede vriend die op dat moment voor haar klaar stond. En zijn ze elkaar de dag erna weer huilend in de armen gevallen, hebben alles weer goed gemaakt en hoopte ze vurig dat haar zwangerschap toen was verwekt. En heeft ze daarom 9 maanden niks gezegd. En wie weet hadden ze al een hele slechte relatie en bleef hij alleen bij haar omdat ze zwanger was. Zeg dan maar eens iets. Voor hetzelfde geld bleek het wel zijn kind te zijn, had geen haan er naar gekraaid. Dat ze eerder niets gezegd heeft dat heeft ze blijkbaar wel goed aangevoeld, want hij heeft haar onmiddelijk gedumpt. Had ze het eerder gezegd dan had hij haar eerder gedumpt. En wat moet je er nou van denken dat ze gedumpt is omdat het een donker kindje is? Had hij haar ook gedumpt als het een blank kindje was geweest van een andere man en hij had geweten dat het niet van hem was?
1 op de 4 nederlandse vrouwen is een of meerdere keren vreemd gegaan, reken maar uit hoeveel dat er zijn van de mensen die nu zo heftig reageren...
ik ben nooit vreemdgegaan, maar ik vind het nog steeds een dom wijf, beetje vreemdgaan en dan pas bekennen als het ECHT niet meer anders kan, slappe actie, wat de reden er ook voor was. ik kan niet 1 reden bedenken voor het goedpraten van vreemdgaan, zwanger worden en niks zeggen tot na de bevalling
We zijn allemaal mensen... en ook ik ben nooit vreemdgegaan, maar ik heb niet zo'n hard oordeel over anderen. Wel vind ik het fijn voor je dat je van jezelf weet hoe je zou reageren in wat voor situatie je dan ook beland. Dat kunnen maar weinig mensen zeggen.
ik ben nooit vreemdgeweest bij me huidige relatie maar kan me voorstellen dat als je vreemd bent geweest en de kans 50 50 is dat en huidige vriend de vader is je je mond dicht houdt. was het kindje blank geweest was er niks aan de hand en had hij nooit wat geweten over het vreemdgaan. had ze het eerder gezegt dan was hij waarschijnlijk vertrokken en nu had ze nog een sprankje hoop. denk dat dit een daad is van een hopeloze vrouw. zou het me partner nooit aan kunnen doen, eerst blij makenmet het vaderschap en dan dit. maar dit wil ook wel zeggen dat hun relatie niet 100% oke was anders had ze dit ook echt nietgedaan lijkt me 1 op de 10 kinderen wordt door een andere vader opgevoed las ik laatst ergens in een boekje zonder dat de vader dit weet. zelfs 1 op de zoveel tweeeiige 2 lingen zijn onstaan uit 2 zaadcellen van 2 verschillende mannen.
Al zou ik het zelf nooit kunnen.... Ik kan me ook wel voorstellen dat ze haar mond heeft gehouden. Wij weten natuurlijk niet wat er zich precies heeft afgespeeld, misschien is ze 1x na een ruzie in de fout gegaan en hebben ze daarna besloten toch voor hun relatie te gaan. Het is natuurlijk niet te vergelijken, maar ik heb ooit eens tegen mijn man gezegd dat als hij een keer in de fout gaat, daar gigantisch veel spijt van heeft en zeker weet dat het nooit meer gaat gebeuren..... ik het niet wil weten.
ik weet het gewoon echt zeker, ik weet namelijk hoe het voelt als je partner vreemdgaat, nou dat doe ik iemand nooit aan, fijn he? dat ik dat zo zeker weet!
Ik vraag me af of ze überhaupt wel wist dat ze zwanger kon zijn van die andere vent.. (en dan bedoel ik dat bijv. het rubbertje is gescheurd zonder dat ze het hebben gemerkt) Het lijkt me toch niet dat je het maar afwacht totdat je bevallen bent? Heb medelijden met haar ex partner.. Denk je dat je vader word.. Arme man
Als je 9 maanden geleden vreemd bent gegaan met iemand met een andere huidskleur. Dan kun je denk ik toch wel vrij zeker van zijn dat het zowiezo wel uitkomt bij de bevalling?! Idd. erg domme actie.
Ik maak er met mijn man wel eens grapjes over, maar eigenlijk is het best lullig dat je als man zijnde altijd op het woord van je vrouw moet afgaan... Je weet dus eigenlijk altijd zeker wie de moeder is, maar je weet eigenlijk nooit echt zeker of je de vader wel bent... En een leugen is snel gemaakt!
donkere kindjes worden niet enorm wit geboren hoor, wel witter. Ik heb er twee lopen, en dat ze lichter worden geboren dat is zo, maar nooit wit wit zoals een wit kindje dat geboren wordt. Pigment trekt trouwens zo'n vijf jaar door het lichaam voordat het uiteindelijke kleurtje is bereikt. Vaak, heel erg vaak hebben ze dan een mongolen plek net boven de billen (ziet eruit als een hele blauwe plek)
ik denk niet dat je ooit 100% zeker kunt weten dat je nooit zult vreemdgaan. wel kun je natuurlijk van jezelf inschatten of die kans erg groot is of nihiel. en dat iedere man zo'n opmerking van het niet willen weten als een vrijbrief zou beschouwen is natuurlijk onzin.