Vrouw nog zwanger na bevalling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Wilma, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Vrouw nog zwanger na bevalling

Een zwangere vrouw is in het Franse Rennes bevallen van één van haar drieling. De twee andere baby's kunnen dagen of weken op zich laten wachten, berichtten Franse media vandaag. Volgens medici is dit soort geboorten bij drielingen zeer zeldzaam.

Na de bevalling een week geleden kreeg de moeder weeënremmende medicatie toegediend, zodat de twee broertjes de negen maanden in de buik konden volbrengen. De kleine Yanis kwam al in de 25e week van de zwangerschap ter wereld en ligt momenteel in een couveuse. Moeder en zoon maken het naar verluidt goed.

bron: fok.nl

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    kan je ff oefenen voor de anderen komen... :confused:

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

wow he.. :confused:

4. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    :confused:
    Dacht die vrouw maar 1x te hoeven bevallen voor 3 kindjes....
    komt ze van een koude kermis thuis zeg :(

Ik hoop dat alle 3 de kindjes gezond zijn/blijven en de mama natuurlijk ook.

5. heh? bizar zeg!

6. Nu maar hopen dat die andere 2 idd nog ff blijven zitten, en dan enigzins tegelijk gaan komen.. En niet de ene met 30 weken, en de andere er weer een paar weken later achteraan..

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Verdrietig genoeg heb ik het vorig jaar ook 'meegemaakt' hier op het forum, bij de juli2008 mama's .
    Maar dan van een tweeling. 1 kindje kwam te vroeg, de 2e wilde ze zo lang mogelijk in mama's buik laten. Maar helaas lukte dit niet. En het kindje is 1 of 2 dagen later ook geboren. En het verdrietige hieraan is eigenlijk dat beiden kindjes complicaties kregen, door de vroeggeboorte. Uiteindelijk hebben ze het beiden niet overleeft. Voor de mama's op het forum was het al zo heftig, laat staan voor de echte ouders.
    Dus ik hoop dat het hier wel gaat lukken de kindjes wat langer in mama's buik te houden en dat de 1e het gaat redden!

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja en nee. Er vanuit gaande dat ze allen gezond blijven, is het wel handiger met verjaardagen ;)

jee Athina wat een heftig verhaal zeg Triest dat ze het niet hebben gered :(

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wat een verhaal zeg, lijkt me echt bizar dat als je 1 van een drieling bent en je verjaardag weken scheelt met dat van je broertje/zusje

10. randi

randi Niet meer actief

mj24 van het forum hier haar meiden zijn ook met geloof ik een week verschil geboren. bij meerlingen die niet ééneiig zijn gebeurd dit wel meer

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    raar eigenlijk heh....ben je tweeling en scheelt het zoveel...

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik wilde het net ook neer gaan zetten hihi. Schelen geloof ik inderdaad 4 dagen. Echt grappig... Zijn ook te vroeg geboren, met 26 en 27 weken.

Deel Deze Pagina