Vrouw nog zwanger na bevalling Een zwangere vrouw is in het Franse Rennes bevallen van één van haar drieling. De twee andere baby's kunnen dagen of weken op zich laten wachten, berichtten Franse media vandaag. Volgens medici is dit soort geboorten bij drielingen zeer zeldzaam. Na de bevalling een week geleden kreeg de moeder weeënremmende medicatie toegediend, zodat de twee broertjes de negen maanden in de buik konden volbrengen. De kleine Yanis kwam al in de 25e week van de zwangerschap ter wereld en ligt momenteel in een couveuse. Moeder en zoon maken het naar verluidt goed. bron: fok.nl
Dacht die vrouw maar 1x te hoeven bevallen voor 3 kindjes.... komt ze van een koude kermis thuis zeg Ik hoop dat alle 3 de kindjes gezond zijn/blijven en de mama natuurlijk ook.
Nu maar hopen dat die andere 2 idd nog ff blijven zitten, en dan enigzins tegelijk gaan komen.. En niet de ene met 30 weken, en de andere er weer een paar weken later achteraan..
Verdrietig genoeg heb ik het vorig jaar ook 'meegemaakt' hier op het forum, bij de juli2008 mama's . Maar dan van een tweeling. 1 kindje kwam te vroeg, de 2e wilde ze zo lang mogelijk in mama's buik laten. Maar helaas lukte dit niet. En het kindje is 1 of 2 dagen later ook geboren. En het verdrietige hieraan is eigenlijk dat beiden kindjes complicaties kregen, door de vroeggeboorte. Uiteindelijk hebben ze het beiden niet overleeft. Voor de mama's op het forum was het al zo heftig, laat staan voor de echte ouders. Dus ik hoop dat het hier wel gaat lukken de kindjes wat langer in mama's buik te houden en dat de 1e het gaat redden!
ja en nee. Er vanuit gaande dat ze allen gezond blijven, is het wel handiger met verjaardagen jee Athina wat een heftig verhaal zeg Triest dat ze het niet hebben gered
Wat een verhaal zeg, lijkt me echt bizar dat als je 1 van een drieling bent en je verjaardag weken scheelt met dat van je broertje/zusje
mj24 van het forum hier haar meiden zijn ook met geloof ik een week verschil geboren. bij meerlingen die niet ééneiig zijn gebeurd dit wel meer
Ik wilde het net ook neer gaan zetten hihi. Schelen geloof ik inderdaad 4 dagen. Echt grappig... Zijn ook te vroeg geboren, met 26 en 27 weken.