Vrouw op ic na brute verkrachting

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door RoGiJuLi, 21 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Klopt, dat heb ik ook geleerd. Of heel duidlijk zijn in wat er gebeurd en wat er moet gebeuren "Ik word verkracht, bel 112!".
    Heel droevig, maar anders weten mensen niet dat ze wat moeten doen.

heidiane vindt dit leuk.
  2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    De dader is een 18 jarige jongen/man.
    Verschrikkelijk maar gelukkig is hij gepakt via zijn DNA.
    Hoe ziek moet je zijn en dan op zo'n jonge leeftijd.

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ja, jíj zou hebben gekeken, natuurlijk! Net zoals miljoenen andere Nederlanders. Maar jij was er niet bij, en die miljoenen anderen ook niet. Ik vind dit altijd zo gruwelijk gemeen voor de mensen die wél in de situatie waren maar niet handelden zoals al die beste stuurlui.

Jackie87, Jo79, Kerstster en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zou inderdaad hebben gekeken. Sterker nog, dat heb ik altijd gedaan en zal het altijd blijven doen. Ik kan nl heel heel héél slecht tegen onrecht, tot in het extreme kan ik je vertellen, wat ook niet altijd een goede eigenschap is. Het is nl zo extreem dat mijn naasten bang zijn dat ik een keer de verkeerde tegen kom als ik niet mijn mond leer houden.
    Dus nee, ik ben niet iemand die wegkijkt, nooit!

En nee, niet iedereen durft dat en ze hoeven wat mij betreft ook niet meteen naar buiten te rennen, ze hoeven heus niet op het geluid af te gaan maar vanuit je veilige omgeving kan je toch verdorie wel even 3 sec gluren om te kijken of je niet beter even de politie kan bellen, volledig anoniem nog wel! Nee je ogen en oren sluiten voor een kreet om hulp en zo een meisje gruwelijk laten verkrachten en zo ernstig toe laten takelen dat ze op de ic komt te liggen, dàt is pas gemeen!!!
    Ik mag hopen dat mocht mijn dochter ooit in zo'n verschrikkelijke situatie terecht komen dat ze dan het geluk heeft zich in de buurt te bevinden van mensen die iig die 3 cijfers op hun mobieltje weten te vinden!

giebel en Marchella vinden dit leuk.
  5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ach doe toch normaal, alsof die buurvrouw dit gewild heeft zeg. Punt is dat jij niet haar buurvrouw bent, dus het doet er niet toe wat jij zou hebben gedaan. Dat is gewoon jezelf op je borst kloppen ten koste van een ander die niet zo koelbloedig weet te handelen in dat soort situaties.

Weet je wie gemeen is? Die verkráchter. Níet de buurvrouw die geen idee had dat daar iemand verkracht werd, maar achteraf van iedereen moet horen hoe zij gehandeld zouden hebben.

Jo79, Damay77, Kerstster en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja weet je, als je op die toon begint dan zeg ik toedeledokie.

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Toedeledokie!

masami, jessy77 en Oona vinden dit leuk.
  8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    jij doet nu net of die buurvrouw express niks gedaan heeft. met voorganger eens. inderdaad een hele gemene uitspraak. die vrouw heeft er verder niet bij nagedscht en zou heus wel 112 gebeld hebben als ze het gezien zou hebben:rolleyes:
    en het heeft helemaal geen ene bal met niet durven of oren dicht houden of wegkijken te maken!
    als je zoals in mijn geval langs een uitgaansroute woont met een hoop herrie en gegil dan ga je niet elke keer "even" 3 seconden kijken want dan ik hier verdorie wel de hele nacht uit het raam gaan turen !
    ja de eerste weken hing ik elke keer uit het raam omdat ik me weer rot schrok van een kreet of gegil. en ja, ook dronken gasten (waar trouwens ook veel meiden bij zitten) kunnen zo gillen dat het lijkt alsof er wat aan de hand is. alsf ze vermoord worden, hulpgeroep ejz. je hoort de gekste dingen. zo vaak gekeken en dat er niks aan de hand bleek te zijn. dat ze de bosjes in flikkerden of wat dan ook.
    en je raakt gewend aan die geluiden. heb mn nachtrust ook nodig dus nee, ik ga dus niet een paar nachten per week voor de 80e gillende kroeggast mn bed uit om even 3 seconden te gaan kijken:rolleyes:

en je hebt het eerder over een buur die bang geweest was voor het gegil: dat was een meisje wat bang was om haar moeder te roepen dus die is weer gaan slapen. en volgens de politie heeft het slachtoffer ws niet eens kunnen gillen omdat ze gewurgt werd met een fietsketting. dus dat er weinig te horen is geweest.

Jo79, masami en Kerstster vinden dit leuk.
  9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik hoorde net op het journaal dat het slachtoffer een uitwisselingsstudente uit Indonesië is, daar ligt ze dan in het ziekenhuis in een vreemd ver land zonder haar familie en vrienden :cry:.

10. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    :cry:

Deel Deze Pagina