Weer eens kinderen in de auto achter gelaten...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Damay77, 27 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Erg he! Ongelofelijk dat dit gewoon met deze temperaturen gebeurd!

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Echt achterlijk. Ik kan daar zo kwaad om worden. Mijn auto was gister zo warm dat het met airco 20 minuten duurde voor het was afgekoeld in de auto. En toen was ik al thuis..
    Ik laat mijn kinderen echt geen minuut zo in de auto.
    Ik vind het ook heel zielig voor die kinderen. En een meldig bij veilig thuis is mij nog de mild. In mijn ogen is het gewoon poging tot doodslag. En dat klinkt misschien overdreven, maar zo zie ik dat wel.

3. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Is niet overdreven hoor, ik vind het ook poging tot doodslag.

Emama, Lieke1989, littlemunchkin en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Vind ik ook. Iedere debiel weet dat dit vreselijk slecht is. Maar ook in de winter doe je dat niet. Omdat je je kind gewoon niet alleen in de auto laat! Nooit niet

Emama, Angel1980 en puzzelstukje vinden dit leuk.
  5. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ook niet als je even gaat betalen na het tanken?

6. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ik heb geen rijbewijs en als mijn man tankt betaalt hij bij waar je tankt dus hij hoeft nergens naar binnen

7. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    #8 Waxinelichtjes, 27 jul 2018
    Laatst bewerkt: 27 jul 2018
    A niet als het bloedheet is
    B als het niet bloedheet is zou het kunnen mits je zicht hebt op de auto.
    C ik zou zelf altijd mijn kind meenemen, maar ik ben mij ervan bewust dat dit makkelijk kan met 1 kind en dat het lastiger wordt met meerdere kinderen. Dus begrijp ik het wel als je ze even laat zitten dan. Als de omstandigheden het toelaten dus. En dan heb ik het over 2 minuten weg hooguit. Boodschappen zou ik nooit doen met kinderen nog in de auto.

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Nee ook dan niet. Nooit gedaan ook niet met boodschappen oid. Of de kids gaan helemaal mee of ze blijven als het kan thuis bij papa ofzo.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Heh? Die ene minuut om te betalen ga je je kind eruit halen?

Ik ben echt heel zuinig op mn zoon, en zou hem nooit maar dan ook nooit mer boodschappen ofzo in de auto laten.

Maar als ik getankd heb, en 30-60 seconden "weg" ben, met zicht op de auto altijd, dan ga ik hem er echt niet uit halen hoor.
    Als mijn man tankt dan blijf ik ook zitten. Dan loop ik ook niet mee.

fafa, Manque, Adje en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Ik laat de kinderen wel in de auto na het tanken. Ook met dit weer.
    Alle ramen open, en ben 2 minuten weg.

Ik heb zelf 3 kinderen en regelmatig heb ik de zorg over 6. Die ga ik echt niet allemaal meenemen bij het tanken.

Chocolat en Biny vinden dit leuk.
  11. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Hier moet ik wel om lachen. :D
    Ben je niet bang dat je ontvoerd wordt als je daar helemaal alleen blijft zitten?:p;):roflmao:

Kerstster, Adje, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Soms wel...

Nee maar even zonder gekheid.. ik vind je tankbeurt betalen wat echt tops een minuut duurt iets heel anders dan boodschappen doen of naar het tuincentrum terwijl je kind erin zit in de snikhete zon.

Ik ben oprecht langer bezig (en krijg een pissig kind) om hem in en uit die auto stoel te martelen dan wanneer ik gewoon even heen en weer loop

Ik doe wel altijd de auto op slot trouwens. Kunnen ze mn kind niet ontvoeren :p

Chocolat, Biny en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  13. Waxinelichtjes

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Snap ik. Het mooiste zou dan zijn om dan 's avonds te tanken en dat de kinderen dan thuis kunnen blijven bij hun vader/moeder. Maar die situatie kan nou eenmaal niet altijd, dat is logisch.
    Ik vind het met die hitte wel eng hoor.

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Na het tanken laat ik ze ook wel zitten. Ik tank eigenlijk altijd bij onbemande tankstations en dan sta ik gewoon bij de auto.
    Maar uitgebreid boodschappen doen en dan bewust je kinderen in de auto laten vind ik veel te ver gaan.

Kukido vindt dit leuk.
  15. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Ik ben alleenstaand
    Dus dat gaat helaas niet.

En tuurlijk doe ik mijn best om te tanken zonder hen. Maar dat gaat niet altijd.

Met de hitte is het eng hoor. Maar ik ben echt maar even weg, ramen open. En de oudste 2 zijn 9. Als het niet te doen is zullen ze daar wat mee doen (maar die verantwoordelijkheid ligt natuurlijk niet bij hen)

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Uitgebreid boodschappen doen en je kind in de auto laten dat mag gewoon echt niet maar ik heb afgelopen maandag getankt en ik heb mijn 5 jarige toch echt in de auto laten zitten. Ik ga niet dat kind voor die ene minuut uit de auto hengelen om haar vervolgens weer opnieuw erin te proppen.
    Overdrijven kan natuurlijk ook. Auto was gewoon koel en de airco bleef gewoon draaien dus dat vind ik niet bijzonder spannend. Je kinderen met deze temperaturen langere tijd in een dichte auto zetten kan gewoon echt niet en is levensgevaarlijk.

17. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    Afpakken die kinderen!
    Echt schandalig ga zelf maar eens 10 min met de ramen dicht in de zon zitten... kan toch niet

18. Pluk11

Pluk11 Actief lid

1 aug 2014
    206
    243
    43
    Ik probeer eigenlijk te tanken bij een tankstation met pin automaat. Mocht dit niet kunnen dan laat ik ze ook zitten maar alleen als ik zicht heb op de auto. Dat duurt max 1 tot 2 min. Maar met boodschappen.....echt belachelijk. Zoiezo...ook als het koud is maar met dit weer.... echt niet te begrijpen. Laat die ouders maar eens lekker in die auto zitten. Dan voelen ze eens hoe het is. Ik ben zo benieuwd naar de reactie van die ouders als ze bij hun auto terug komen....hebben ze werkelijk waar geen idee van de gevaren. Of zijn ze gewoon te dom om adem te halen

19. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Hoe halen zehet in hun hoofd.!!!

Deel Deze Pagina