Ik stond net in de keuken en lekker broodje te smeren met daarop: 1 pindakaas en pasta en 1 pindakaas en hagelslag (JAMMIE ) Begon mij spontaan af te vragen of er bij jullie ook wel eens van die gekke combinaties voorbij vliegen
Vind dat niet gek hoor! Ik eet ook altijd Pindakaas met chocopasta, pindakaas met hagelslag, pindakaas met suiker of pindakaas met jam. Heerlijk, op mn werk kijken ze er niet meer van op als ik mn boterhammen smeer hihi.
Oh joh vaak genoeg gek eten niet alleen op brood hoor Ik vind pindakaas met suiker heerlijk en met hagelslag ook. Pindakaas met sambal of met gedroogde uitjes erbij. Vroeger keek men mij walgelijk aan als ik bruine bonen at warm met mayonaise erdoor heen. Nu eet ik mijn boerenkool en hutspot ook met een beetje sambal erin. verklaar mij maar voor gek ik vind het heerlijk. xxx jet
pindakaas met choco ? wel eten ze hier pindakaas met jam of kaas met jam, pindakaas met hagelslag , kaas met mayonaise en suiker raar genoeg?
Kaas met stroop, ardenner boterhammenworst met stroop, smeerworst met augurk, pindakaas met jam, pindakaas met hagelslag, pindakaas met choco, kaas met smeerworst zo heb ik het geloof ik wel een beetje
Bruine bonen met slasaus (heerlijk) en hutspot met slasaus, doperwten met ketchup, pindakaas met sambal en verse knoflook...... Ik zit inderdaad HEEL raar in elkaar, hahahaha
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik at vroeger heel vaak brood met smeerworst en daarover hagelslag De combinatie van zoet en hartig vink zoooooo lekker. Net als kip met fruit enz...
Getsie.... Kan me er helemaal niks bij voorstellen dat die smaken lekker zijn om te combineren..... Moet er niet aan denken zeg. Nee, dan ben ik best wel bescheiden wat dat betreft. Groetjes Miep
hahahaha het kan dus toch nog gekker ik dacht dat ik niet helemaal goed was gewoon lekker doen wat je lekker vind! xxx jet
Jiggie! Hier ook iemand die helemaal niet van de combi zoet & hartig houdt! Doe maar maar gewoon een lekker broodje kaas! Zonder iets erbij..hihi Mirre
=; Niks voor mij die gekke combinaties. :-& Het enige dat ik misschien raar eet is een witte boterham met veeeeeeeeeeeel boter en chocolade vlokken.
Hier ook pindakaas met hagelslag / kaas met jam / pindakaas met jam hmmmm..... Een vriendin van mij eet hagelslag met kaas