Geen tv op zondag, ook geen WK - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland] of wel?
Er staat bij sommige gelovige.. Ik ben opgegroeid op zondag geen televisie/laptop.. Hier gebeurt het nog wel eens.. As zondag dus ook.. Daarna wil ik weer proberen om er een "zondag" van te houden..
Ikke wel hoor, Heb mijn nagels al gelakt in rood, wit en blauw. Mijn oranje t-shirt ligt klaar naast mijn nette kleding. Laat maar komen dat Oranje gevoel op zondag. Ik kon het nergens vinden in de Bijbel dat ik geen plezier mag hebben
Nou, ik val ook onder 'de gelovigen' maar hier staat altijd gewoon de tv aan hoor op zondag. Dat is dus heel persoonlijk... Ik ga ook gerust winkelen op zondag of lekker naar IKea. Ik heb er geen moeite mee.
DUS ENKEL WANNEER HET JE UITKOMT? Dan kun je het toch meteen altijd laten varen..... dan met je ook geen wk kijken denk ik zo......
Ja, ik ben ook Christelijk. Mijn man is ouderling en ik doe de kinderkerk. Maar ik lees nergens dat ik geen plezier mag hebben. Natuurlijk mag je als Christen plezier hebben, als het maar geen verering wordt zeg maar. De 1 geniet van de zon en de ander van voetbal. Normaal ben ik niet zo'n voetbalfan, maar nu
Nou we kunnen hier wel hele discussie's gaan voeren, en dat komt hier wel van zo'n topic. Ten eerste is dit een artikel van een adverentie van de SGP.. Dus alleen die mensen moeten op dit topic reageren!! Ten 2e doen wij het niet wanneer het uitkomt.. Hier altijd laptop aan.. Maar ik wil dat niet meer.. Mijn zoontje wordt 1 en wil gewoon graag mn opvoeding aanhouden.
ik ken mensen die niet mochten dansen op een feestje (van mensen die 25 jaar getrouwd waren). Ik zei tegen die meid: kom op, de dansvloer op! Nee, dat mochten ze niet!
nergens, laat maar. Ik kan beter topics over geloof niet openen denk ik....niet goed voor mijn bloeddruk Veel plezier zondag met het wk meiden!
Dat denk ik ook dat je beter die topics niet kan openen, je zoekt idd "iets" op. Je kan beter iedereen in zijn/haar waarde laten dan te gaan zeuren..
Ik heb er even over nagedacht maar dit topic valt in mijn ogen onder de regel: 1.21 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina een aantal off topic rubrieken gecreëerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd. Ik sluit het topic. Elmo
dat gaat maar om bepaalde gelovigen hoor echt de zwarte kousen zeg maar. streng gereformeerd. ik ben katholiek das ook christenen. dus niet weer es alles over 1 kam scheren. of zomaar wat in het wilde weg lullen als je maar half snapt wat er mee bedoelt wordt
Inderdaad ieder zijn/haar keuze. Ik woon in een klein dorp en de meesten zeggen op zondag niet te kijken. Maar op de zolder of in de kast...(tv) Zolang er maar niemand iets van weet... Kom er dan ook eerlijk voor uit. Dan heb ik er ontiegelijk veel respect voor!!!