De titel van het topic zegt het al.. wat is jou favoriete tv serie en waar gaat hij over? Mijn favoriete tv series zijn LOST en Veronica Mars. LOST: ( Heeft in totaal 6 seizoenen) plot: Door een vliegtuigcrash stranden de overlevenden van vlucht 815 van luchtvaartmaatschappij Oceanic op een schijnbaar verlaten tropisch eiland. De schijn van verlatenheid verdwijnt al gauw. De overlevenden besluiten samen te werken, teneinde te overleven op het mysterieuze eiland, waar onder andere een monster van rook in de jungle schijnt te leven; waar een metalen luik iets onbekends afsluit in de ondergrond; en waar de zogenaamde "Anderen" (the Others) leven. Iedere aflevering vertelt iets over de achtergrond van één van de mensen op het eiland aan de hand van flashbacks, en toont waarom de verschillende personages zich op een bepaalde manier gedragen en hoe onderlinge relaties zich ontwikkelen, met deze mysterieuze verschijnselen op de achtergrond. Veronica mars ( heeft in totaal 3 seizoenen): Plot: Veronica Mars is een Amerikaanse mysterie/dramaserie over een studente aan een High School, Veronica Mars genaamd, die haar vader helpt bij diens werk als privédetective en ook op eigen houtje geregeld mysteries oplost. Net de complete serie van veronica mars besteld.. vergelijken jullie ook altijd de prijs met andere websites? weet niet of ik het hier neer mag zetten, maar bij bol.com was bijv deze serie bijv 60 euro duurder dan op wehkamp.nl vind ik toch veel geld..vergelijk in het vervolg dan ook meer ipv dat ik zomaar iets bestel
Van mijn favo series heb ik dvd boxen, heerlijk Buffy the Vampire Slayer is m'n all time favourite Verder vind ik Ally mcBeal geweldig en Angel ook. Charmed behoort ook tot m'n favorieten, maar die dvdbox is zo duur
Oh boy Ik ben gek op series... haha... op dit moment zijn mijn favorieten: NCIS + NCIS LA Human target Chuck Castle Hawaii 5 0 de nieuwe serie Lie to me Leverage Eureka Er komen binnenkort ook weer wat nieuwe series aan die ik wil gaan proberen. Op TV.com kun je echt alles volgen wat er gaat komen enzo. Wat ik leuk vond (en nu afgelopen is ) is Buffy Angel Charmed Firefly the x-files star trek
Grey's Anatomy Glee Gossip girl Dexter Lost Alias Friends True blood Weeds Private practice Moonlight
Grey's Anatomy Private Practice Friends SatC Desperate Housewives The Mentalist Criminal Minds NCIS Two guys and a girl (and a pizzaplace) Gooische Vrouwen De Co-assistent Julia's Tango Oh en van heeel vroeger en niet op dvdbox volgens mij: Heartbreak High!
NCIS met stip op 1 Greys anatomy (voorheen) charmed Leverage Criminal Minds (hoewel ik dat soms wel té heftig vind)
Charmed blijft bij mij een topper. En op BBC doktor who vond ik ook altijd geweldig. Maar dan wel die nieuwe.
- Glee - The Vampire Diaries - Supernatural - House - Angel - The Ghostwhisperer - Pfaff's En van vroeger - Boy Meets World - Full House - Perfect Strangers - Allo Allo - The Cosby Show - Fresh Prince Of Bell Air - Alf - Third rock From The Sun Hahaha, en zo kan ik nog wel even doorgaan vrees ik...
Robin hood. (Die van de BBC) True Blood Supernatural Spartacus: Blood and sand How i met your mother Malcolm in the middle 30 rock Beeing Human Modern family
Greys anatomy Desperate housewives house private practice hawtorne Flikken maastricht Spangas Heartbreak high......daar was ik me toch laatst van af aan het vragen hoe dat ook alweer heette.... En weet iemand hoe die serie heette van die jongeren die op een schip naar school gingen en die allemaal een sport beoefende?
- Law and Order SVU - Grey's anatomy - Gilmore Girls - According to Jim Dat zijn écht mijn series! Nog wel meer, maar die kijk ik niet trouw.. deze wel als ik weet dat ze komen!
Met stip op nr 1...Friends. Heb de hele serie hier liggen en geloof ik wel zeker 5 a 6x helemaal gezien Daarnaast: Voetbalvrouwen Gooische vrouwen Little house on the prairie
The big bang theory House NCIS Criminal Minds Law en Order SVU Law en Order CI Yes Dear That 70's show According to Jim Two and a half man Will and Grace Ik blijf nergens voor thuis en kan ook niet opnemen, maar als ik de kans krijg, of als ik ze tijdens het zappen tegenkom, kijk ik.
Friends Criminals Minds Accidentally on Purpose, helaas gecanceld na 1 seizoen. How I met your mother En ik ga denk ik de serie the walking dead volgen, mijn zus zegt dat het echt geweldig is. Het gaat over een zombie apocalypse, het is net een horrorfilm ook qua gore enzo, echt gaaf.