Ik vind het wel een beetje een sterk verhaal eerlijk gezegd? Met name doordat de baby gewoon nog leeft. Maar goed, misschien zit ik er helemaal naast en is het wel gewoon waar.
het is al eerder gebeurd... tijd geleden hele docu over geweest op tv..... met een heel "profile" opgesteld over WAT voor vrouwen dus baby's kidnappen en ook de ongeboren.... (en later herenigd, dus ook nog leven gelukkig!!) Iets wat mij toen opviel, was dus dat vele het helemaal voorbereiden.... dus een zwangerschap "faken".... helaas heb ik dat hier... in het echt en op internet ook al meegemaakt.... ; eigen buikfoto's tegenkomen, van zogenaamd iemand die zwanger was.... en ik ken zelfs iemand die 9 maanden met een kussen onder haar kleding liep en haar zoontje liet meeliegen..... en bevallen van een tweeling.... (het lekte uit, toen iemand haar man feliciteerde.... ) De wereld zit echt vol gekken... en aangezien alle "amerikaanse toestanden" nu ook hier komen... (denk aan alphen)... vraag ik me af wanneer er hier ook iemand "doorslaat".....
ZIEK GESTOORD!!!! Snij haar maar open en laat haar maar lekker in de cel leeg bloeden!!! hoe heeft ze het in haar hoofd kunnen halen??!
Erg verschrikkelijk jah maar helaas gebeurt het veel vaker daar in Amerika. Heb al verschillende docu's erover gezien. Het waren vaak vrouwen die zelf geen kinderen kunnen krijgen. Maar hoe ziek kan je dan nog zijn.
wat vreselijk!!! wat een zieke mensen heb je toch een kindje die zijn mama moet missen omdat een of ander gek wijf zo jaloers is dat ze het haar niet gunt... en het kindje afpakt! Gelukkig zijn ze erachter gekomen!
lang leve internet! het zal nog wel gekker gaan worden in de toekomst. gelukkig viel ze snel door de mand.
pff heftig helaas al eens eerder gehoord. Zieke mensen Bizar ook dat je ze gewoon kan zien op facebook.
En het stomme vind ik dan ook van die vrouw, dat ze er totaal niet uitziet als een moordenaar. Maar aan de andere kant: waaraan herken je een moordenaar? De vrouw ziet er gewoontjes uit. Maar zo zie je maar: je kunt niet zomaar iedereen vertrouwen.
ik geloof zo'n verhaal is al eens op oprah geweest. Is een winkel Toys r us geloof ik daar kan je een verlanglijstje bij houden voor vrienden en familie. Dan kunnen ze een kado voor je uitkiezen die je echt graag wil hebben. Die kan je dan laten bezorgen bij die persoon. Er was een vrouw die zocht gewoon op die site naar slachtoffers stuurde kado's op die, die vrouw wilde hebben. Later ging ze daar op bezoek met de smoes. Er is een kado gestuurd naar mijn adres. Ik heet ook zo. Maar dit kado is niet van mij. Vervolgens werd ze als gebaar uitgenodigt binnen voor haar te bedanken met iets te drinken. En vervolgens wilde ze die vrouw dus de baby uit de buik snijden. Die vrouw heeft het overleeft gelukkig. Maar de gestoorde vrouw niet. Door met haar te worstelen ( zie je het voor je met een dikke zwangere buik ) IS die vrouw in haar eigen mes gevallen. Geloof zelfs dat er meerdere verhalen bij oprah al zijn geweest. ook meteen met de waarschuwing nooit adres en andere gegevens ergens achter te laten enzo. maar die mensen zijn echt ziek. alleen maar voor een kindje te hebben.