'Droogte houdt nog enkele maanden aan'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Polletjepiek, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

'Nog maanden warm en droog' - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]

</H1>

2. Polletjepiek

Zal je zien dat het in juli en augustus het weer pet is, wanneer de vakanties beginnen.

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Oh dat was het eerste wat ik dacht toen ik dit las!
    Liever blijft dit weer gewoon tot en met september zo! :D

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Nou, volgens het weer van net gaat het maandag en dinsdag regenen. ;)

5. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    yep mag van mij kan het gras weer groeien en de paarden het land op!

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Toch heeft het hier gister en vandaag aan het eind van de middag ff geregend!

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier heeft het ook geregend zelfs een donderklap er bij. Maar me tuin zegt nog steeds ik heb dorst het rook wel lekker na die regenbui. En vond het de hele dag bedrukkend heet en dat te bedenken dat ik nog pannenkoeken heb staan bakken pff dreef me keuken uit.;)

8. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik heb het helemaal niet heet gehad vandaag..Kan aan mij liggen. Het was heerlijk! Hoop alleen niet dat het weer 35 graden word,jakkes! En wat regen erbij is prima voor mijn planten.

9. Polletjepiek

Als ik naar de 14-daagse weersverwachting van weeronline kijk, blijft zonnig en droog, rond de 20 graden.

10. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

van mij mag het wel gaan regenen hoor...
    moet er niet aan denken, brand in de natuur gebieden... moet dan alleen maar denken aan al die arme beestjes !!

11. mroos

mroos Niet meer actief

Ik zie vanaf vrijdag alleen maar wolkjes met regen? Kan aan de regio liggen..

12. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Eerst zien dan geloven!

13. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik vindt het altijd zo knap dat ze normaal al moeite hebben om het voor 1 week goed te voorspellen, maar dat het wel voor een paar maanden kan..

Hier zie ik trouwens wel wokjes, maar daar staat alleen bewolkt bij en geen regen. Wel gaan de temperaturen na dinsdag weer onder de 20 graden.

Gr.
    Carlien

14. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Vn mij mag het wel een keer lekker hard gaan regenen in de avond. Dan ruikt het weer lekker.
    Ik hoorde vannacht hier al druk de brandweer sirenes.

15. Polletjepiek

Wij zitten in NO-Nederland.

Hier heerlijk zomers weer, heb net het badje opgeblazen water erin, als onze dochter straks wakker is, kan ze er lekker in plonzen.

16. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Er staat toch ook niet in het artikel dat het niet gaat regenen tot die tijd. Er komt geen regen van betekenis. Oftewel te weinig om de gewassen goed te laten groeien. En er is gevaar voor branden.

Hier heeft het gisteren ook 5 minuten gedrupt. Moest daarna de planten toch echt water geven ;)

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Van mij persoonlijk mag het t/m september 25 graden blijven.. echter als vrouw van een boer heb ik liever dat er af en toe een goede bui valt.. scheelt stukken in zijn humeur ;)
    Hier zegt de voorspelling (Brabant) droog t/m Koninginnedag, daarna regen zonder enige betekenis (max 75% op 2 mm)!

18. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

ja, dat zei ik ook al. Bang dat het mooie weer dan 'op' is.

19. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Van mij mag het nu lekker warm weertje zijn. Snachts een beetje regen is niet verkeerd voor mijn gazonnetje.

Ik heb liever zo halfweg juli tot half augustus helemaal nie zulk mooi weer :D mag het van mij best koeler zijn. Als de beeb er uit is, mag de zon weer stralen. :D

Maar ik gun jullie allemaal wel een lekker weertje als je vakantie hebt...

20. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Pff van mij mag het weer wat koeler worden, het idee dat het tot juli zo warm en droog blijft..:$

Deel Deze Pagina