Nijmeegse vierdaagse

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by mariska1978, Jul 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Het is weer zover...de nijmeegse vierdaagse is weer in volle gang. Elke dag worden er verschillende programma's over gemaakt die over de vierdaagse berichten...en wat vind ik het leuk om naar te kijken!
    Elk jaar zat ik weer aan de buis gekluisterd en zei ik tegen mijzelf "ooit wil ik hem ook een keer lopen"
    Dit heb ik gedaan...vorig jaar. 4 dagen lang 50km...en uitgelopen! Toen ik klaar was zei ik nooit meer, maar na 1 week kwam ik daar op terug en zei ik " zeker weten dat ik dit nog een keer ga doen"
    Dit jaar ging het niet door, omdat ik in juni bevallen ben van onze dochter maar in 2010 hoop ik er zeker weer bij te zijn.

Wie vindt de Nijmeegse Vierdaagse ook zo leuk en heeft hem wel eens gelopen, of is dit ooit nog van plan?

2. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    RESPECT!!! Vind het een geweldige prestatie van al die lopers. Ook diegene die em helaas niet weten uit te lopen.

Zelf ben ik meer iemand van de 4-daagse feesten, dus geen behoefte om em zelf te lopen.

Volg de prestaties wel op de voet op tv Gelderland. Dat is leuk.

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja ik heb de 30 km uitgelopen was heel erg zwaar maar heb het gered, ik was toen 16 jaar en we liepen met een paar van het internaat.
    de 7 heuvelen weg was het ergste volgens mij is dat op de derde dag.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wow. Dat moet volgens mij wel zo een goed gevoel geven. Ja die 7 heuvelen heb ik ook gehoord.

5. hier nog een uitvaller maar die zekers nog een keer wil gaan proberen.. maar dit jaar niet..

maar kijk wel veel naar de tv en ga er zekers nog heen.

groet yippie

6. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Hier ook een verslaafde! Ik heb echt met tranen in mijn ogen zitten kijken naar de programma's. Ik heb inmiddels 4x meegedaan.

Ik hoop dat volgend jaar mijn 5e deelname mag worden. 2x ben ik er even 'uit' geweest, in 2007 vanwege zwangerschap, dit jaar vanwege het feit dat ik in april ben bevallen en nog steeds BV geef.

Maar de 5e keer zal komen! Ik ben zelfs van plan hem 10 keer uit te gaan lopen...

7. lianne21

lianne21 Actief lid

Jul 21, 2009
    435
    0
    0
    Jaa, hier ook een vierdaagse fan! Weet niet of ik hem zelf ooit ga lopen, maar ik woon in elst en hier komen ze dan doorheen gewandeld en die sfeer! Daar kan gewoon niks tegen op. Geweldig! Of het nou regent of 35 graden is, iedereen is vrolijk.
    Heb wel is geroepen dat ik hem ook wel is wil lopen, maar me voetjes doen al heel pijn bij de gedachte. Dikke respect dan ook voor de lopers. Vierdaagsefeesten vind ik ook erg leuk.

Zijn jullie gisteren nog naar het vuurwerk geweest? Ik zelf niet, vond het iets te slecht weer, alhoewel het in nijmegen droog was op het moment zelf hoorde ik. Maar goed..

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik hoorde net dat er iemand met verschijnselen van de mexicaanse griep uit de wandelaars gehaald is.....
    Hopelijk valt het mee voor diegene.

9. lianne21

lianne21 Actief lid

Jul 21, 2009
    435
    0
    0
    Daar was ik nu ook super bang voor, helemaal dat je nu een risicofactor bent omdat je zwanger bent. Heb nu ook niet echt behoefte aan de nijmeegse vierdaagsefeesten. Hoop ook dat het meevalt.

10. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Hmm, wilde morgen gaan kijken en mijn wandelvrienden aanmoedigen. Moet wel dochter van 12 weken meenemen dan. Is dat zo onverstandig van mij?

11. lianne21

lianne21 Actief lid

Jul 21, 2009
    435
    0
    0
    Als ik was gegaan, zou ik op een plek blijven waar het een beetje rustig is en niet op een plek waar je alle kanten word opgeduwd. Ook niet prettig voor je dochterje.

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb altijd zo iets je krijgt het wel of je krijgt het niet kun je niet tegen houden of je nu angstvallig overal vandaan blijft of er heen gaat.
    Keuze is aan jou zelf iedereen heeft een eigen mening daarin

13. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ik denk er eigenlijk zoals jij over, zustertje. Daarnaast was ik inderdaad niet van plan om in de grote drukte te gaan staan. Ik ken het parcours vrij goed en heb jaren in Nijmegen gewoond, dus ken de omgeving ook goed om een prima plek op de zoeken.

Ik ga dus toch gewoon. En ik houd contact met mijn vrienden, zodat ik niet onnodig lang hoef te wachten.

Alle andere kijkers en wandelaars: veel plezier en vooral succes!

14. lianne21

lianne21 Actief lid

Jul 21, 2009
    435
    0
    0
    Heb je inderdaad gelijk in zustertje. Was ook niet angstig ofzo, maar heb wel zo iets dan maar even niet. hihi.

15. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,792
    905
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik wil m ook een keer lopen.Woon nu in het buitenland maar heb met mn beste vriendin in Holland afgesproken om m een keer te gaan lopen,waarschijnlijk over een paar jaar,als we wat meer gesetteld zijn.

16. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,424
    448
    83
    Limburg
    Ik vind de vierdaagse ook een mooi evenement. Wil hem ook zeker nog een keer gaan lopen, alleen wanneer dat weet ik nog niet.

17. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik was echt van plan om 'm dit jaar te gaan lopen, maja aangezien ik zwanger ben leek me dat geen goed idee haha.
    Maar machtig mooi om te zien, al die mensen en die sfeer...geweldig! :D

18. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

twee van mijn collegaatjes lopen mee. De ene voor de eerst keer, de 30 km. Ze had met der zus en twee vriendinnen zo iets van we komen wijchen dan moeten we echt een keer meedoen.

De ander loopt zo de weet ik veel hoeveelste keer me. hij loopt de 50 en is via zijn telefoon bij te houden echt heel leuk. die is er nu bijna.

vind het heel kanp maar ik kan zelf niet inkomen wat er leuk aan is. dus zal zelf echt nooi mee doen.

19. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja dat geeft je een super gevoel !
    Ik ben ook enorm trots op mezelf dat ik het heb gedaan, maar ik begin er niet meer aan hahaha

20. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik ben ook supertrots op mijzelf dat ik 'm heb uitgelopen. Toen ik aangaf hem te gaan lopen, dacht iedereen dat ik het uiteindelijk niet zou gaan doen (want tja...ik zou vast bij het trainen al afhaken) of dat ik 'm niet uit zou lopen.

En dan heb ik ook nog op de dag dat we de kaarten hebben opgehaald mijn afstand gewijzigd van 40 (wat ik eerst zou lopen) naar 50. Dus het gaf zo'n goed gevoel toen ik vrijdag de Via Gladiola overliep...en het kruisje in ontvangst mocht nemen :)

En tja...die zeven heuvelen...die zijn idd wel zwaar. Maar achter een groep militairen aanlopen, stevig de pas erin en zingen...heeft mij toen wel geholpen

Share This Page