Amanthis, als jij inderdaad flink sport en het daar moeilijk weg krijgt dan is dat zo. Maar ik ben nu aan het lijnen en sporten en mijn buik is van 88 cm naar 81 cm gegaan in 4 weken. Maar elk mens is anders. De 1 doet het wellicht wel uit luiheid en de ander niet. Ik moet zeggen, ik durf het dus niet.
Motiveert me eigenlijk om ook te gaan sporten haha, wat doe je van sport nu? En hoeveel keer per week?
hmmmz ik sport me gek loop 3 avonden hard en rij paard en 2 kleine kids plus op dieet nog wel en ben helemaal niet te dik maar die BUIK argh die blijft er ernstig bij hangen, ik overweeg ook op ten duur een correctie aan me buik kuzz
Geloof me meid, met sporten bereik je heeeeel veeeel..Mits je het op de goeie manier doet...Ik heb wel alle vet van 2 zwangerschappen weg gesport...Dus het kan! Waar een wil is, is een weg...Maar tja dan moet je wel willen he...
Ik moet even een correctie plaatsen mijn lipo was niet 6 maanden na de bevalling maar 14 maanden daarna....en net wat ik al zei, ik was heel snel terug op gewicht, door sporten maar mijn buik bleef en toen heb ik de keuze gemaakt.
Na 2 maanden is idd snel Gebeurt volgens mij best veel bij 'de sterren'. Direct maar een lipo, ben je dr vanaf. Ik vraag me af of het na een jaar ook gebeurd zou zijn, dat ze een hartstilstand had gekregen. Als ik het geld had gehad mochten ze mijn na-zwangerschapsblubbers ook best wegzuigen 8) Maar dan wil ik geen hartstilstand!