Dit snap je toch niet!!?? En dan doen ze hier moeilijk bij de vrij jonge dames maar 66 is wel goed?? Ze moeten wel weten wat ze willen nu.
Ze zijn krankzinnig geworden in deze wereld. ik ben en blijf erbij dat een vrouw maar een bepaalde leeftijd heeft tot waar ze kan gaan en dat is niet 66 of 70 jaar. als ik zelf een arts ben zou ik het na haar 45 al niet meer doen.
45 is idd wel écht het uiterste vind ik ook. Daarna is het ten eerste niet goed voor de mamma, maar zeker ook niet voor het kindje, daar moeten ze toch ook rekening meehouden, dat een kind gewoon veel sneller wees is en altijd oude ouders heeft die niet gezellig kunnen rennen en gek doen met ze? Ik vind dit echt belachelijk, echt egoïstisch als je het mij vraagt. En die vrouw van 70 is nooit meer goed geworden na de zwschap en bevalling, lijkt me toch duidelijk genoeg? Het is niet voor niks dat je zo rond je 50ste in de menopauze zit hoor, een lichaam is zo goed in elkaar gezet en we zouden eens vaker daarnaar moeten luisteren....
precies. krijgt die man geld ofzo hiervoor? hoe kun je hier nou trots op zijn. Echt erg dit. kan ik kwaad van worden:x Ik moet wel zeggen dat er niet verteld word dat er risico's aan zo oud moeder worden, maar die vrouwen kunnen zich dat toch ook wel zelf indenken?
te ziek voor woorden! en stel nog dat ze lekker blijven leven (een jaar of 4)en ze gaan naar school. dan is dat toch ook leuk. goh jou oma brengt je ook altijd naar school! nee das mijn mama
ok, die doktoren zijn gestoord, maar die bejaarde vrouwen en mannen dan?? als je zo debiel ben om dit te willen, dan moet je toch eigenlijk een psychische test laten doen! daar komen ze nooit doorheen! lijkt mij dat ze een vrouw van rond de 30 met psychische problemen ook geen ivf geven toch?? kan toch niet voor een kind zorgen? en daarbij, zijn toch niet hun eigen eitjes?? die zijn toch al volledig opgedroogd?