Vrouw van 70 bevalt van tweeling In India is een 70-jarige vrouw bevallen van een gezonde tweeling, een jongen en een meisje. De vrouw heeft geen geboortebewijs, maar als ze kan bewijzen dat ze inderdaad 70 is, is ze de oudste moeder ter wereld. Dat is nu een Spaanse vrouw die in 2006 beviel van een tweeling. Zij was toen 67 jaar. Samen met haar 77-jarige man verkocht de Indiase vrouw alles wat ze hadden om een ivf-behandeling te kunnen betalen. De vrouw heeft al twee dochters en vijf kleinkinderen. Maar het echtpaar wilde absoluut nog een zoon omdat die recht heeft op een bruidsschat als hij trouwt en omdat hij op het land kan werken. bron nos.nl
Schandaaaaaaalig! Ik vind het echt onetisch en onverantwoord om zulke oude mensen nog te helpen met zwanger worden.
heel zielig voor die kindjes. als ze geluk hebben worden ze 100, maar ik ben bang dat ze op vroege leeftijd hun ouders moeten gaan missen en die reden ook.... tuurlijk hebben ze een andere cultuur maar bedenk dat dan eerder
Zou dit nou het enige topic zijn waar iedereen hetzelfde over denkt! *wie hangt de slingers op* Of juich ik te vroeg....?
Een van de hilarische reacties: De tweeling [...] kwamen (!) te vroeg ter wereld [...]" *proest* 40 jaar te laat als je het mij vraagt. alpha_mannetje | 05-07-08 | 17:44