vrachtwagenchauffeurs krijgen tegemoetkoming, ten koste ...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door noura, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja hoor het gaat weer lekker in den haag. de vrachtwagenchauffeur krijgt een tegenmoetkoming voor de hoge brandstofprijs. de gewone automobilist gaat die grotendeels betalen, de wegenbelasting gaat verhoogd worden.
    anwb is het er niet mee eens, maar gaat geen actie voeren alleen lobbyen in den haag.

word het niet eens tijd dat de automobilisten nu gaan staken? straks moeten we nog belasting gaan betalen voor het feit dat we de deur uitgaan

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ja erg vervelend.

Maar staken als automobilist, denk dat dat moeilijk word, hoe zie je dat voor je?

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    net als vrachtwagen chauffeurs, langzaam rijden, toeteren, massaal naar den haag gaan protesteren.
    het valt me zo op dat iedereen wel klaagt maar dat niemand echt eens opstaat, alles word geslikt, en dat geeft den haag de vrijheid om maar door te gaan. alles word je hier toch door de strot geduwd.
    kijk naar de zorgverzekeringen, het is nu een grote puinhoop die een heleboel meer zal gaan kosten in de toekomst, terwijl er toen beloofd is dat het eenmalig was de stijging.
    beugels en brillen gaan ze ook iets met de belasting mee doen zodat dat ook honderden zoniet duizenden euros omhoog gaat, was laatst in het nieuws. je houd je hart toch vast voor alle kinderen waarvan de ouders straks geen bril of beugel meer kunnen betalen.

4. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik word er ook zo moedeloos van..
    Belastingen omhoog,al die betutteling,vreselijk!
    En als het kabinet eens een meevaller heeft wordt dat uitgegeven aan ontwikkelingshulp en opknapbeurten voor kerken :(
    Mijn man en ik hebben ons in het verleden heeeel boos gemaakt om dit soort dingen maar wat moet je?
    Balkenende en zijn asociale 'vrinden' doen toch wat ze zelf willen,het volk heeft niks meer te zeggen,helaas..
    Nu zullen er wel weer reacties komen van: we hebben het zo slecht nog niet.
    Maar ik werk hard voor mijn geld en het enige wat het kabinet doet is het geld in weinig belangrijke dingen steken.
    Geef geen voedsel aan de derde wereld maar leer die mensen waterputten bouwen en hun eigen voedsel verbouwen.
    Trek het leger terug uit Afghanistan en Irak,hebben wij niks te zoeken. Zo kan ik nog wel even doorgaan...
    En die auto van ons,tsja...goeie melkkoe voor ons kabinet.
    Word er zo ziek van.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Anders laat Bak-ellende (oh sorry balkenende....) zijn regeringstoestel eens staan en gaat hij er niet EVEN mee op en neer voor een paar uurtjes naar Bern om het EK te zien........................net zoals zijn regeringsvriendjes dat ook de dagen erna deden! AAAAAAAAAAARGH! Dit maakt me zooooo pissig he!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Wat dacht je van het koningshuis? Ze voegen niets van waarde toe aan Nederland. Ja het is leuk voor de show en bla bla bla, maar nee ze voegen niets toe! En het kost miljoenen euro's per jaar! Belachelijk!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik kan dus echt niet snappen hoe dat vrachtwagen chauffeurs (eigen rijders) gaat helpen.een eigen rijder heeft een een personen auto waar hij dus meer voor gaat betalen!ik snap die achterlijke gasten daar in niet hoor.nu ben ik het eens dat de kosten de pan uit reizen/rijzen!maar laten ze wat doen aan de belasting die er over geheven word.de gewone automobilist is hier toch ook de dupe van die hele bak ellende 4of 5 mag echt vallen hoor zo als dat iedere keer gaat.

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ja,die was ik vergeten!
    Walgelijk!
    Natuurlijk wil Maxima een vierde kind,kost haar geen cent..
    Schandalig dat er ook nog gelogen wordt over de kosten van het koningshuis.
    Wij betalen die poppenkast!

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Laat ik maar niet zeggen wat ik er van denk, want dan ga ik woorden gebruiken die hier op het forum verboden zijn....

Maar ik vind het kabinet werkelijk om te KOTSEN! :evil:

10. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Helemaal mee eens, dacht ik ook toen ze de eigen bijdrage voor het kdv wilden verhogen... alle papa's en mama's zouden eens een paar dagen van werk moeten staken.. moet je eens kijken hoe snel deze samenleving op zijn gat ligt. Maar ja... wij Nederlanders pruttelen wat tegen, maar slikken daarna alles klakkeloos.

Automobilisten idem dito.. als ze ergens geld voor nodig hebben, verhogen ze gewoon de lasten voor de automobilist maar weer eens... want ja, als je een auto hebt, bulk je immers toch van het geld, redeneren ze in Den Haag.

11. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Vraag me af hoe NL er over een jaar of 5 uit ziet!

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

gelukkig woon ik hier dan niet meer

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik vraag me af of wij hier dan nog kunnen wonen.
    als de kosten zo blijven stijgen dan kan je het toch niet meer opbrengen?

al het papierwerk kost hier ook zo veel, ze kunnen niet eens iets zomaar beslissen, er gaan maanden overheen, alle administratie rompslomp plus de fouten die gemaakt worden, en volgens mij verdwijnt er een heleboel geld omdat er gewoon geen overzicht is. dat kost bakken met geld

14. valhalla

valhalla Niet meer actief

Och, ik herinner me nog hoe al die huilies stonden te protesteren tegen Balkenende II. Op de dam, red onze solidariteit yadda yadda yadda. Waar is Doekle Terpstra nu, nu het gemiddelde gezin (man en vrouw die werken en al dan niet een of meer kindjes) steeds meer kunnen opdraaien voor ghetto's (oh nee, prachtwijken) en extra kadootjes aan mensen die te lui zijn om te werken (oh nee, inkomenscompensatie voor de minima)...

Tel even op: geen no claim meer bij wat betreft zorgverzekering, eigen risico van € 150, 10% gestegen prijzen voor gas en electra en tanken, straks 1% extra BTW... enzovoort. En wij werken 4 en 5 dagen in de week. Waarvoor? Niet echt meer voor ons zelf, heb ik het idee. Voornamelijk voor de kadootjes van dit kabinet aan... god mag weten wie allemaal.

Ja, het is lullig dat automobilisten moeten betalen om de vrachtwagens te compenseren, maar het is nog veel en veel triester als je eens leest waar dit kabinet geld wel geld aan uitgeeft! Miljoenen ontwikkelingshulp, geinige wijkprojecten waarvan het nut nog nooit bewezen is, extra uitkeringen, beloningen van top ambtenaren (zoals bij de publieke omroep)...

Echt zum kotzen, dit kabinet. Maar goed er waren blijkbaar genoeg mensen die het een goed idee vonden anders zaten ze er niet he :(

Deel Deze Pagina