Vrouw van bus gezet na geven borstvoeding

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door blackeyedgirl, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik kleed me ook altijd 2-laags als we weg gaan, kan je altijd discreet voeden (mijn sprinkhaantje accepteert geen losliggende doeken, dan zijn die leuker dan het drinken en wordt het helemaal een opvallende circusact).

Gelukkig nog nooit een boos of verontwaardigd gezicht gezien. Alleen maar mooie complimenten of een lief woordje voor de kleine man, als ie ongegeneerd zit te boeren (met daaropvolgend een stralende glimlach).

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Chantal en Devilschase Ik snap best wel dat je iemand moeite kan hebben met het kijken naar een ontblote borst. waar ik wel moeite mee heb is sommige vergelijkingen. Borstvoeding en sex? (geen voorbeeld wat jullie genoemd hebben overigens) Borstvoeding en in je blote kont zitten? In je blote kont zitten is niet iets wat je doet om je kind te voeden. Ik vind het dus nogal een kromme vergelijking die het doet voorkomen alsof voedende moeders gewoon voor de lol hun borsten ontbloten. En ik kan je zeggen dat ik nog nooit die neiging heb gevoeld (ik zon ook niet topless).

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Eigenlijk gek he, nou hebben we het over wel / niet discreet voeden terwijl de vrouw van het artikel WEL discreet haar kleine heeft gevoed.

Je kan dus beter stellen:
    Waarom een probleem met borstvoeding als dit discreet gebeurd?
    Niet discreet voeden, is in dit geval (en dus eigenlijk in dit topic) niet aan de orde.

Elmo

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    #244 Mijkeltje, 16 aug 2010
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
    Ga ik op deze briljante bijdrage nog reageren?

Nope.. Verspilde energie..

Nou ja, even dan: ik ben 't met je eens dat je best mag verwachten dat 'n volwassen vrouw discreet borstvoedt.
    Maar om nou te zeggen 'joh, die voedt met d'r tiet daar recht tegenover mij, nu eet ik m'n eten niet meer op', vind ik idioot. Ik dacht dat die nuancering wel duidelijk was...

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    O, ik heb wel eens in m'n blote kont de fles gegeven.. Maar dat was toevallig weer niet in 'n restaurant of zo.. :p

6. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Borstvoeding is iets natuurlijks wordt er gezegd. Maar er mag dan weer niet vergeleken worden met andere natuurlijke dingen zoals sex en een blote kont. Dat is nog krommer. Geeft niks hoor!! Laat het duidelijk zijn dt we het al bijna 25 pagina's het met elkaar eens zijn. Borstvoeding in het openbaar prima, maar dan wel discreet.
    De de rest? Dat heeft met je eigen normen en waarden te maken.

7. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Joh, je hebt gelijk!!!

Dames!! We zijn 't eens!! :$:D;) (En zelfs als we 't eens zijn gaan we rellen, yeeehaaa...)

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    best kansloos eigenlijk:)

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

idd

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Zijn we 't daar ook alweer over eens... :D

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ach dames, deze chauffeur was gewoon een eikel.
    Snap niet dat jullie daar al 26 pagina's over discussiëren..:(

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahah..precies, niets aan de verbeelding overlaten zeg maar..;)

13. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    goede vraag...weet het eigenlijk niet zeker,... zelf tot 6 maanden gevoed.. daarna was ik en de melk op...vooral het kolven brak me op.. aan de ene kant mooi als je je kindje zo lang kunt voeden, aan de andere kant ben ik het niet gewend.. en jij?

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Maar dan nog, ik lees hier een daar opmerkingen als 'heb geen zin om 10 min tegen een blote tiet aan te kijken, of 'geen zin in een bruine tepel'.

Begrijpelijk:) Maar dan denk ik, wie kijkt er nou sowieso 10 min naar een borst:(
    Als ik zou zien dat iemand op een niet zo discrete manier bv zou geven dan is dat iets wat ik op dat moment geconstateerd heb en zou daarna gewoon verder ga met waar ik mee bezig was? Snappen jullie wat ik bedoel?

Ik zou dus zeg maar niet constant naar zo'n borst gaan zitten staren, waarom zou ik:(

Maar even uit nieuwsgierigheid voor de mensen die zo anti-bloot/anti-borst zijn. Als jullie op het strand liggen vragen jullie ook aan al die topless huppelende vrouwen of ze alsjeblieft hun hele handel netjes willen bedekken? Of krijg ik nu te horen dat dat een vergelijking van niets is:D
    Want dan heb ik meteen de volgende vraag voor degene die eventueel zouden zeggen 'ja maar dat is anders want dat is op het strand'. Wat dan als je een borstvoedende vrouw ziet op het strand?
    Moet die zichzelf alsnog bedekken terwijl 3 kwart van de bevolking daar halfnaakt rondloopt?

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

De discussie gaat toch helemaal niet over topless vrouwen op het strand?

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee..je trekt het wat uit zijn verband... die bruine tepel was uit mijn voorbeeld en deze dame ontblote haar borst volledig aan tafel, terwijl we aan het eten waren en haar kindje ook nog in de kinderstoel zat... 10 minuten met een blote borst en geen drinkend kind in de buurt vind ik niet nodig terwijl we aan tafel zitten...verder heb ik geen enkele moeite met bloot....zelf ook 6 maanden lang overal gevoed! maar niet zomaar om niets met de borst bloot...snappie?

17. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    precies! en dat is nu de reden waarom we al zolang ouwehoeren hier...;)

de buschauffeur was inderdaad een eikel en had geen recht deze discreet voedende vrouw uit de bus te zetten..

i rest my case..;)

18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nee klopt, maar dan snap je ook niet waar ik heen wil met mn vraag.

De discussie ging in 1e instantie over discreet voeden, daarna sloeg het over naar blote borsten, en ik was alleen nieuwsgierig hoe die mensen dan zouden reageren als ze zoiets op bv een strand zouden zien, waar het merendeel toch wel redelijk naakt rondloopt. Of het dan ook 'niet normaal' wordt gevonden, want wat zou het verschil bv zijn om een borstvoedende vrouw op een terrasje te zien of op het strand.

Weet niet hoe ik het anders moet uit leggen, sorry:D

19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nee ok, maar doelde niet specifiek op jouw voorbeeld, want dit is een geval waarbij zelfs ik denk, nou laat je borst maar even in je shirt dan als je m verder toch niet gebruikt:)

20. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    En ik zie nu pas dat we er na tig pagina's achter zijn gekomen dat we het eigenlijk met zn allen eens zijn. Had nog niet alles gelezen dus ik zat nog mee te doen met de discussie van wat pagina's hiervoor. Excusez moi.

Dan heb ik niets gezegd en is mijn opmerking over blote borsten op het strand net zo onbelangrijk als de discussie hiervoor over bloot aangezien we het erover eens zijn dat het topic daar niet over ging.

Deel Deze Pagina