Vrouw van bus gezet na geven borstvoeding

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door blackeyedgirl, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pippa2

Pippa2 Actief lid

11 nov 2008
    444
    0
    0
    Dat je zelf om die reden niet voor bv kiest kan ik respecteren.
    Maar om het dan van andere raar te vinden vind ik belachelijk.
    Bv komt nu eenmaal niet uit je pink.

2. Trees

Trees Niet meer actief

Door zulke uitspraken voelen veel vrouwen die bv geven zich genoodzaakt zich op te sluiten in huis. Ik neem aan dat je weet hoe bv werkt en dat neem gewoon maar een flesje mee een nogal boute uitspraak is. Niet iedereen is in staat om zo makkelijk te kolven en waarom zou je dat ook doen? Behalve dan voor mensen zoals jij die moeite hebben met.... ja waarmee eigenlijk?

En dan de vergelijkingen die je maakt.. zucht...Borstvoeding is iets heel natuurlijks en functioneels en heeft niks met seksualiteit te maken.

Is dit zinloos? :( Ben bang van wel...

3. 4days

4days Niet meer actief

Gefeliciteerd! De belachelijkste reactie in de topic! Je gaat door voor de wasmachine.

4. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Werkelijk zeg, wat een reactie;)

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Haha! :D Eens :)

6. MG2009

MG2009 Niet meer actief

:$ Fijn dat jij je zegje ook even hebt gedaan. Nu weet ik bij de komende beeb dat ik voortaan eerst thuis moet gaan kolven en dat moet meenemen in een flesje voordat ik überhaupt de straat op mag :D
    Komop zeg! ;)

Eens met Cossy, je gaat door voor de wasmachine.. of misschien voor een kolfapparaat? :D :p

7. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    idd wat mij betreft heeft ze hem gewonnen!

ik heb mijn kindjes altijd in het openbaar gevoed en nog nooit een reactie gehad gelukkig, ik zou ook erg pissig worden geloof ik,
    lekker makkelijk neem maar een flesje mee, had ze die in de bus moeten opwarmen dan tussen haar benen of borsten misschien of gaat dat ook te ver;)

pff waar maken we ons druk over zeg, een stel borsten die niet eens te zien waren....

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    :(:(:(:(:(:$:$:$:$:$

GA hier verder geeeeeeeeeeen antwoord op geven!:x:x:x:x

9. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Willen alle boeren in Nederland dan meteen ook even de tepels van hun koeien afdekken! :x Plus dat ik vind dat we dan ook allemaal niet meer in bikini mogen want dan zie je nog meer borst dan wanneer een vrouw op een normale manier borstvoeding geeft.

10. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ja idd MvLiam, die koeien ja... ook al zoiets vreselijk aanstootgevends! :D

11. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    En dan krijgen we hier straks hetzelfde als hoe het gaat met de hondenpoep. Als je met je hond loopt ben je verplicht een zakje mee te hebben voor de eventuele poep en als je met een kindje loopt moet je verplicht een flesje mee. Heb je die niet? Prima, €60 boete.
    Zullen ze dan ook ipv uitlaatgebied zonder zakje, borstvoedingsgebieden zonder flesje creeren? Hahaha.

12. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    kan je nagaan mijn man is boer en heeft iedere dag 4x 70 tepels in zijn handen, wat een smeerlap eigenlijk:D

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    whoehahaha wat een opmerking:D

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    :$ Nee dat vind ik nou echt niet kunnen hoor! Afdekken die handel:p

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ieder zijn mening dames..ook al strookt die niet met wat als "normaal"beschouwd zou moeten worden.

16. 4days

4days Niet meer actief

Maarja, die 'andere mening' wordt ons ook behoorlijk opgedrongen op het moment dat men zo stellig beweerd dat voedende vrouwen de bus uit getrapt moeten worden... ;)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij heeft Natasja het niet tegen iemand specifiek.

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Idd! ben ik het ook mee eens.. en dan kan ze het niet tegen iemand specifiek zeggen maar wel tegen de vrouw die er uit gestuurd was.. ennuh .. eigenlijk alle vrouwen die bv geven in het openbaar:x

Maar uh.. je kan ook gewoon zeggen..
    Ik vind het niet zo passend.. Ik zou toch een fles meenemen ipv nee NEEM maar een fles mee..

tja.. mening prima. nuanceren is ook wel een pre.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ieeee!:$ wat een pervert!!!!:D:D:D:D:D

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    eeeh ik ben natasja hoor.. en ik heb niets tegen voedende vrouwen in het openbaar.. (zou wat zijn zeg...schiphol, vliegtuig, ikea.. dierentuin.. dit waren mijn voedplekken van de afgelopen dagen hahahaha)

Deel Deze Pagina