Enorme file bezoekers Efteling.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kletskoek, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Niet alleen voor de Efteling maar ook voor de woonboulevard las ik.

Ik hoop dat het maandag een stuk rustiger is, dan ga ik naar de Efteling.

2. Wel héél netjes dat ze een uur langer open blijven zeg!

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Alleen de watershow toch? Of lees ik dat nu verkeerd.

4. Oh, zo las ik het eigenlijk niet :p Ik dacht meer een uur langer open én een extra keer Aquanura. Leek mij ook logischer eigenlijk, want waarom zou je een uur langer blijven rondlopen als verder toch alles dicht is. Denk niet dat heel veel mensen dat overhebben voor wat beter zicht op Aquanura. Maar goed, het kan natuurlijk, het staat er inderdaad niet helemaal duidelijk.

Zal ook wel een drama worden om van de parkeerplaats af te komen vanavond.. :D

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    De postcode loterij had waardebonnen voor 4ps enige tijd geleden uitgegeven alsprijs. Rara tot wanneer geldig...

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wahahaha, gezellig naar de Efteling zo. Better not.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hahaha wat een ellende lijkt me dat op zo'n dag.
    Wel netjes inderdaad dat ze een uur langer openblijven!

8. mumija

mumija Niet meer actief

Haha ik woon naast de Efteling...het is echt een gekkenhuis hier in de buurt!
    En bij drukte blijft de Efteling altijd wel een uur langer open.
    Wij hebben een heel eind om moeten rijden vanmorgen om boodschappen te gaan doen.

9. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja wtf, wij stonden er in:$.
    We wilden ff lekker gaan wandelen in de Efteling.... nou we zijn toch maar om gedraaid.
    Het schoot gewoon niet op:x.

10. Door dit topic krijg ik wel extra veel zin in de Negen Pleinen- Avonden :D

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    mijn kinderen gaan morgen ;) hopelijk zijn die postcodeloterij kaarten dan dus verlopen :p . Dat het drukker is maakt niet uit... maar het is wel fijn als ze binnen kunnen komen ;)

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoorde het vanmiddag op de radio toen ik aan het lunchen was met mijn dochtertje. Ik dacht wat grappig zeg! Het is er goed weer voor ook en vakantie. Wel fijn dat ze een uurtje langer open zullen blijven voor de bezoekers. Alles lijkt me vertragen als je ergens in wilt. Iemand van het forum vandaag nog bij de Efteling geweest?

13. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Echt een drama. Ik zou omdraaien en een andere keer gaan.

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Bedankt, wist niet wat het in hield! Die negen pleinen avonden, gaaf tot middernacht open op de zaterdagen! Heb daar nu ook zin in :D :D

15. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Het park was vandaag zelfs 2 uur langer open ( tot 20.00) vanwege de extreme drukte. 28.000 bezoekers!

Trouwens zijn ze vaker 1 uur extra open op extreem (onverwachte) drukke dagen, al 3x meegemaakt dit jaar. Dat ze zelfs 2 uur extra openblijven is vandaag voor het eerst van 2014

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij waren er vanmiddag en het was inderdaad superdruk. Zo erg heb ik het nog niet vaak meegemaakt. Wij hebben gelukkig een abo, dus na een paar uurtjes en wat ritjes in de draaimolen zijn we weer naar huis gegaan ;).

17. Ja, superleuk! Ook zo dramatisch om dan 's nachts van de parkeerplaats af te komen, haha :D

18. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Wij zijn van 28 juni tot 11 juli in Brabant en willen dan ook zeker naar de Efteling.

iemand een tip welke dag je het beste kunt gaaan?
    Een dinsdag ofzo? Het zuiden heeft dan nog geen vakantie toch?

19. Volgens mij krijgt het Zuiden juist vroeg vakantie. Mijn moeder woont in brabant en mijn broertje van 10 krijgt vakantie vóór mijn zoon dat krijgt. Hier begint de vakantie 18 juli..

*edit* Oh, helemaal fout, het begint daar pas de 12e :D Ik zou dan inderdaad op een maandag of dinsdag gaan.

Deel Deze Pagina