Vrouw verdrinkt kinderen in badkuip

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 23 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    In de Metro stond vanmorgen dat de kinderen een tweeling van 6 jaar was!?!?

Lekker duidelijk, die berichtgeving weer!

2. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik had gehoord dat het een belgische vrouw en geen Nederlandse was op de radio niet dat dat het minder erg maakt ofzo

3. Blays

Blays Niet meer actief

Ik hoorde ook op de radio dat het om een tweeling van 6 jaar zou gaan.. Verschikkelijk, dat mensen tot zulke dingen in staat zijn..

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja da's waar, maar om de een of andere reden heeft ZP hier een beleid dat je geen schokkende berichten mag plaatsen. Maar ja, wat is dan 'schokkend'?

IK vind het zelf een flauwe regel, maar goed.

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    aan 1 kant wel. maar als men allemaal van dit soort nieuwsberichten gaat plaatsen waar je zwaar depri van wordt.. (want sommigen lijken er op te zoeken de hele dag) dan snap ik wel die regel. vind een keer zo'n bericht erg genoeg maar gewoon ok.. maar als er dan 5 van dit soort topics boven aan staat moeder dood kind. kind gewurgd door .. fam drama zus. nou dan denk ik ook . er is meer dan alleen dat soort nieuws hoor. en als ik dit allemaal wil zien kijk ik wel op NU.nl of zo...

zoals vorige week die vrouw die haar zoontje ombracht en daarna haar zelf. en dan nu dit. als het nu bij iemand dicht bij huis komt en het om die reden kwijt wil (ze/hij kent die persoon bijv.. of woont er in de buurt) dan snap ik dat. maar zo iedere keer? nee.. sorry vind ik ook onnodig.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    Tuurlijk is dit onderdeel voor nieuws, ook zonder capslock. Maar soms lijkt het alsof elke interessante link van nu.nl (of telegraaf?) wordt gekopieerd en hier neer worden geknald.

Ik heb daar gewoon niet zo'n zin in, in mijn uurtje forum. Een Nee ik sluit mijn ogen niet voor zulk nieuws, maar als ik zulk nieuws (of welke andere nieuwswaardige berichten) wil lezen, klik ik snel naar nu.nl;)
    Ik vraag me gewoon af waarom elke link hier neer wordt geknald.

Maar ik zal zelf even een reactie geven op mezelf: dan lees je het toch niehiet..

Dus..

( over die regel van schokkend nieuws, ik heb geen idee wat daar onder valt. Ik bedoel, als dit er al niet onder valt?)

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Waarom het hier wordt neergeknald? Misschien omdat iemand de behoefte heeft het er over te hebben?

Dit forum is heel groot, dus je kunt heel dit onderdeel (Films, televisie, nieuws) skippen als je toch naar nu.nl gaat.

Als je vindt dat er te veel negatief nieuws hier staat, kun je er ook wat aan doen, door wat leuke tegenberichten te plaatsen.

Ik vind het persoonlijk wel fijn, om alles op één plek te hebben. Hier kan ik advies inwinnen over zwangerschap, baby's en kinderen, maar ook ouwehoeren om niks (Lounge) en dus ook nieuws.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    oh ik blij lekker doorzagen hoor. maar vaak reageert degene die het neerknalt er zelf helemaal niet meer op. Dus "het erover willen hebben" lijkt me ook niet een reden?

Maar ik ga je tip opvolgen, ik ga lekker positief nieuws neerknallen!;)

(overigens snap ik wel dat je het over zulke onderwerpen wilt hebben, dat het je raakt ofzo. Maar vaak lijkt het gewoon neerknallen en that's it)

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kan best zijn dat je gelijk hebt... Ik let er eigenlijk niet echt op, wie het topic start en of die dan ook verder reageert.

10. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Wat een gezemel zeg over dit topic. Zoals al eerder gezegd, je kan je ogen niet sluiten voor dit. En als jij in je uurtje forum dit soort dingen niet wilt lezen, moet je er niet op klikken.
    Er moet ook echt in elk topic een discussie ontstaan, zucht.

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

#31 SeaShell, 25 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2012

Inderdaad wat een geziemel weer

Als je niet tegen negatief nieuws kunt moet je het topic niet openen
    En sommige worden depressief van negatief nieuws, nou, dan kun je ook niet in het vlindertjes onderdeel komen, of berichten in de lounge van bijv een familielid wat op sterven ligt of weet ik veel wat ;)

In de titel staat duidelijk vermeld waar het bericht over gaat. Word je al depressief van de titel? Dan lees je het toch lekker niet ;) dan is je uurtje ook niet "verpest. Ik dwing je niet om het te lezen, dat doe je nog altijd zélf

Waar men zich druk om kan maken zeg, Pff. Laat mij lekker nieuws posten. Het is tenslotte nieuws en het forumonderdeel is oa voor nieuwsberichten.

Koop dan ook maar geen krant meer, kijk geen nieuws, zet teletekst en de radio niet aan, dan word je er ook niet triest/depressief van

En als ZP het zoooo schokkend vond hadden ze de tientallen topics allang verwijdert ;) babyslingeren topic etc dat was schokkend en is bijv wel verwijdert. Dit is gewoon voorpagina nieuws. Of ik het nu plaats, of het AD/telegraaf zet het in de krant, who cares. Als je het niet wil lezen, dan niet, maar sommige willen dat wel

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

#32 SeaShell, 25 jul 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2012
    By the way

Degene die zeggen dat ik zulke "schokkende" topics open

Dit zijn mijn laatst geopende topics in dit forumonderdeel.

* generatie 2010
    * nieuw paspoort eenvoudig te kraken
    * exotische liefde
    * Joran van der sloot gaat trouwen
    * koningin Beatrix levert zelf niet in
    * moeders van te vroeg geboren kinderen hebben nauwelijks rechten
    * beroep vader van invloed op ongeboren kind
    * winnaar 200.000 meld zich na een jaar bij de Lotto
    * man houd giftige spinnen en slangen in huis zwangere vrouw en baby

Zeer schokkend ja ;) niets schokkender dan wat je op RTL nieuws leest/te zien krijgt, want daar heb ik het namelijk van

13. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    ach meid je kan niet voor iedereen goed doen en idd diegene wat het niet willen lezen zijn het ook niet verplicht. het is nu eenmaal nieuws wat niemand graag hoort of leest maar of het nu niet geplaatst wordt het is gebeurt en je zal er zowiezo mee geconfronteerde worden of het nu hier is of in de krant of op het nieuws of van de buren ofzo

14. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Daantje22, je moet idd zelf weten of je zulke topics plaatst en het is natuurlijk op eigen risico dat je het gaat lezen. Als je er niet mee geconfronteerd wil worden, lees het dan niet!

Ik lees dit soort verschrikkelijk nieuws vaak op nu.nl en ben er dan zo naar van dat ik het niet eens over m'n hart kan verkrijgen om er een topic over te openen en er over te gaan 'discuseren', maar dat is mijn mening er over.

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik ben juist wel blij ( nouja niet blij om het nieuws natuurlijk)
    dat dit soort topics hier geplaatst worden. Ik lees eigenlijk alleen op zp en zo blijf ik ook van het nieuws op de hoogte.

Waar ik tegenwoordig een beetje gek van wordt is het gezemel over schokkend en ik wordt er depri van. Ja het is vreselijk nieuws, maar het staat toch duidelijk in de titel? Dan idd idd gewoon niet lezen. Of misschien deze hele sectie vermijden???

Ot: pff echt niet te bevatten zulke dingen. Wat gaat er dan door zo'n hoofd heen hé wil je zulke daden gaan doen....

Deel Deze Pagina