net in de reclame even langsgezapt (mannetje zit criminal minds te kijken) - ik zag precies mart smeets voorbij komen en daarna nog een stukje van een darmpatiente. wat ik zo snel zag, leek behoorlijk in drukwekkend.. ik snapte alleen niet zo snel het 'sta op tegen kanker' ? Ik heb in het verleden geloof ik weleens duidelijkere 'kreten' gehoord...
Kanker verziekt je leven. Heftig en iedereen kent wel iemand,meerdere iemanden,helaas,die hier tegen vecht,heeft gevochten,heeft overwonnen,of (zoals mijn kinderen hun opa,)heeft verloren...
ik kijk en sta ook op tegen kanker! lfs hellen YouTube - Yes-R Ft. Chantal Janzen 'Vecht Mee' (Fight Cancer)
Ik weet niet hoe het met jullie zit .. maar ik hou het echt niet droog Alle verhalen zijn vreselijk maar die van de kindjes raken me zo hard!!
Heb hier ook gehuild. Weet helaas wat het is om die klotekanker te krijgen. Dacht bij mezelf dat ik er al overheen was. liefs Marijke
Zo hey, dat is nogal wat wat jij doorgemaakt hebt of nu nog doormaakt. Hoe gaat het nu dan met je? Heb je ergens een topic gehad? In ieder geval heel veel sterkte. Als je geen zin hebt in mijn vragen , even goede vrienden hoor..... maar als je wel je verhaal nog een keer kwijt wilt, dan luister ik graag.
Jij ook al tijdens de zwangerschap.. ik ken 2 meiden bij wie het (ook hodgkin) ook tijdens of vlak na de zwangerschap ontdekt is (alweer 7 of 8 jaar geleden). Hopelijk heb je wel kunnen genieten van je kindje -een reden om door te gaan natuurlijk - maar ook mogelijk ontzettend zwaar als je niet voor je kleintje kunt zorgen door de behandelingen. Overigens sla ik nog steeds (na bijna 10 jaar) veel van dit soort dingen over hoor, of kijk kort- dus zelfs na zo lang, blijft het emotioneel en misschien nu nog even meer zo kort na de bevalling.
Ik ben helemaal genezen heb tijdens de zwangerschap chemo's gehad en een week na de bevalling bestralingen. Maar ik ben nu aan het revalideren en geniet volop van mijn dochter. Zij heeft me ook echt houvast gegeven en m'n man natuurlijk. Ben nog wel erg vergeetachtig en m'n concentratie is ook niet zo best maar ben er hard mee bezig. Ik heb bij de april mama's wat over geschreven maar ben niet meer zo actief. Liefs, Marijke
Oh zo heftig! Ik kan het niet droog houden met dit soort programma's! Zoveel verdriet..... Marco droeg "waterkant" op aan Bianca. Ze woont bij mij in de straat en haar zoon zit bij mijn zoon in de klas.... Het was bijzonder, echt een kippenvel moment! Maar de aanleiding zo verrekte kloterig jammer.... As maandagis het een jaar geleden dat één van mijn beste vriendinnetjes aan kanker stierf....
Ik mijd dit soort programma's meestal als ik eerlijk ben. Ben er nu ik zwanger ben ook extra gevoelig voor, en heb ook niet zo'n zin om herinneringen mbt mijn vader op te rakelen. Wel heel goed dat ze zich hiervoor inzetten.