Ik zag gisteren in het nieuws dat Whatsapp is overgenomen door Facebook. Krijg meteen een anti gevoel, want hoeveel reclame gaan we krijgen, blijft het gratis (ze zeggen natuurlijk van wel) en wat gebeurt er met de foto's die je verstuurd met WA? Heb er totaal geen vertrouwen in, jullie?
Ik hoorde van mijn vriend dat als je dan whatsapp gebruikt, alle berichten dan op Facebook te zien zijn maar dat lijkt me erg sterk.. Maar ik vind het ook maar niks.
Ik vertrouw whatsapp niet meer dan Facebook en andersom. Met beide media enige voorzichtigheid, geen staatsgeheimen bijv dan kan er niets rampzaligs gebeuren.
Het kan toch niet zo zijn dat je appjes zomaar op je tijdlijn van fb komen? Zou wel heel raar zijn. Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?
</H1>Facebook neemt Whatsapp over | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Hierbij het nieuwsbericht op NU.nl Lees het eerst.
Niet druk om maken joh. Dan kun je beter helemaal niet meer bellen/sms-en ed. Je kunt met alles gevolgd worden! Bij de providers kunnen ze je berichten afluisteren en lezen en dit zal ongetwijfeld bij meer instanties zijn dan alleen providers. Zo wordt je ook gevolgd bij google wat je precies zoekt, op welke sites je zit, wat je zelf schrijft etc.. Als ik perse in het geheim wil leven dan gooi ik wel alles eruit en kan ik beter op een hutje in een hei gaan wonen
Gaat er niet om dat we het niet gelezen hebben maar om wat we geloven. Zal de eerste tijd miss nog goed gaan maar weet zeker dat het minder wordt.
Ik denk dat het wel gratis zal blijven, net zoals Facebook gratis is. Ik vermoed wel dat er op den duur wel een vorm van reclame in zal komen. Facebook bevatte in het begin ook niet zo veel reclame als nu. Misschien komt er wel een soort van koppeling tussen Whatsapp en je Facebook profiel. Dan krijgen ze daar nog meer statistieken over het gebruik van Whatsapp. Hoeveel een vrouw allemaal verstuurt, hoeveel iemand van 25 jaar allemaal verstuurt, hoeveel contactpersonen iemand gemiddeld heeft, om maar wat te noemen.
okay, het kost geen drol, maar whatsapp is toch niet gratis? Het eerste jaar wel en daarna 0,89 cent?
Haha, lol. Ik heb geen facebook en zal het ook nooit nemen. Dus zolag het duurt gebruik ik whatsapp nog wel, maar zodra je een fb-account miet gaan koppelen aan whatsapp is het voor mij einde oefening.
Hier idem, heb geen facebook. Maar na het 1e jaar hoef je die 0,89 cent niet te betalen? En ik maar braaf elke maand sparen...Nu moet ik een ander doel zoeken
Nee hoor, zodra whatsapp gaat mekkeren dat je moet gaan betalen, knikker je het gewoon van je telefoon en download je het gratis opnieuw. Ik zou er trouwens best 89 cent per jaar voor willen betalen, trouwens. Maar ik ben echt niet van plan mijn creditcardgegevens aan google te verstrekken. Mij iets te kwetsbaar allemaal.
Ik vind facebook vreselijk, niks is veilig daar. Heb er eens een docu over gezien, je kan nooit iets echt verwijderen. Als ze het gaan koppelen stop ik met wa en zoek ik iets anders.