Vrouw verwacht drieling maar baart eeneiïge vierling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Koali, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lootje

Lootje Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.498
    598
    113
    Wow! Heftig!

2. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vind het trouwens niet eens zo vreemd dat ze er 1 over het hoofd hebben gezien. Gebeurt bij tweelingen wel eens, laat staan bij één baby van de vier... Maar wel een schok als er nog één blijkt te komen!

3. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Dat worden heavy eerste twee jaar!

En lijkt mij ook niet erg praktisch ... Je zet 3 bedjes of wiegjes klaar ... en ineens kan je - met 5 kinderen - terug naar de winkel voor nog ééntje.

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Wat bijzonder, de kans op een eeneiige vierling is dus 1 op de 13 miljoen!! :$

Ondanks mijn kinderwens, ik denk toch echt dat ik zo moeten bij komen als ik een vierling ipv een drieling op de wereld zou zetten :D

5. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Lol, serieus? :D

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Niet sterker, maar even sterk.

Ik zie wel dat ik nu we 3 kleine kinderen hebben, je vanzelf je kinderen gaat leren om af te ruimen, op te ruimen, zich uit te kleden, aan te kleden, te gaan slapen etc. Je moet wel.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.213
    113
    Brabant
    wat een vreemde reactie:(:( Je hebt niet echt een optie he.. of wou je er 1 2 of 3 terugstoppen??
    Ik denk dat deze vrouw ook wel andere ideeen had over het moederschap, maar ze zal wel moeten. Soms gaan dingen nu eenmaal niet zoals 'gepland' en deze moeder zal nu wel andere zorgen hebben dan zich druk te maken over zaken die in het licht van leven of dood futiliteiten zullen blijken te zijn.

8. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Beetje chagrijnig? Je ziet toch dat er een ;) achter mijn reactie staat? Het was een grapje..

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wow heel bijzonder! Prachtig zeg en wat zullen ze op elkaar gaan lijken.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dat is gewoon roeien met de riemen die je hebt. en ik vermoed dat ze wel een bedje gaan halen nu dat de kleintjes nog in het ziekenhuis liggen. ook voor gewone boodschappen e.d. moet je gaan opdelen. je kan simpelweg geen 4 maxicosi's kwijt in een winkelwagen bijv. + boodschappen hihi . maar goed dat gaat vast goed komen. hoop dat ze wel familie om zich heen hebben lijkt me een stukje verlichting bij die eerste drukke zorg maanden ( toch adi?)

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    4 van dezelfde kinderen :). Wel handig later op school alsde een goed is in wiskunde en de ander in Engels. Ruilen ze gewoon tijdelijk van naam :).

12. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Pfoe ik zou me rot schrikken! Ik moet er niet aan denken dat er straks tijdens mijn bevalling geen identieke tweeling, maar drie of vierling uit komt

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Holy moly...ik moet er niet aan denken!

Haha, dat zal schrikken zijn geweest! Maar ja, komt tijd, komt raad.
    In dit geval moeten ze nog 3 maanden in het ziekenhuis verblijven, dus heb je nog 3 maanden om de praktische problemen aan te pakken.

Mijn collega kwam er met 7 maanden pas achter dat ze een 2-ling kreeg (oké, 21jr geleden, dat dan wel) Maar zij was ook compleet in shock en kon idd alles snel snel dubbel aanschaffen.

Ik zou toch echt wel schrikken als tijdens de bevalling blijkt dat het er 2 zijn :)
    Wel een verhaal voor het leven, maar jeeeetje!

14. Ons Kleintje

@mamavanjuul, dat vind ik zo raar, ik hoor dat wel eens..
    Ik voelde echt heel duidelijk dat het er 2 waren.
    Het verschil tussen 3 en 4 zal wel minder opvallen :)

15. adi

adi Niet meer actief

Misschien omdat jij wist hoe 1 baby in de buik voelt?
    Ik weet dat niet, en zou dus niet weten of het normaal is dat je zoveel geschopt wordt en je buik zo hard groeit. Ik bedoel mijn vriendin had een immense buik en kon niet slapen door de pijn van het schoppen, en toch had ze maar 1 kind in de buik.
    Dus zonder echo zou ik ook gedacht hebben dat mijn zwangerschap lijkt op die van mijn vriendin.

16. Ons Kleintje

ik voelde de kinderen over elkaar heen schuiven en mijn buik nam hele vreemde vormen aan :) Vooral door die gekke vormen.
    Ja misschien wel door wat jij zegt, dat ik al eerder 1 kindje in mijn buik had. Had jij zonder echo`s niet door gehad dat het er 3 waren dan Adi?

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ach ja, als je er dan toch al 3 verwacht kan die 4e er ook wel bij :)

18. adi

adi Niet meer actief

Dat zal ik nooit weten, want ik wist natuurlijk vanaf 6 weken dat het er 3 waren ;)
    Ik voelde ze wel aan alle kanten schoppen, maar dat hoorde ik ook van andere moeders om me heen, en de een beleeft dat natuurlijk anders dan de ander. Ik zou het denk ik op gegeven wel raar gevonden hebben dat ik tegelijk een voet voel in mijn rechter ribben en in mijn blaas :)

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat onwijs bijzondere dag zeg! Vier identieke meiden.. dat zal wel even druk zijn.

Deel Deze Pagina