I.p.v. 15 maart komen we nu morgen avond op tv in de aflevering van KRO de Wandeling!! Mijn draagmoeder en ik zullen samen in deze aflevering te zien zijn: aflevering om 18.30 uur!!
KRO De Wandeling - Draagmoeder voor een onbekende https://www.facebook.com/KRODeWandeling?ref=stream&hc_location=stream hier wat info over het programma en over ons verhaal
Moest mn dochter naar bed brengen en de hond uitlaten, dus heb het programma gepauzeerd. Ga nu kijken.
Wauw! Heb met tranen in mijn ogen gekeken!! Wat mooi en ontroerend om jou zo blij te zien, die gevoelens zijn natuurlijk erg herkenbaar. Het is inderdaad niet in woorden uit te drukken hoe dankbaar je bent dat iemand zoiets moois schenkt. En zeker in jouw geval, want draagmoederschap gaat nog een stapje verder. Respect voor je vriendin, kreeg zelf ook tranen in mijn ogen toen ze begon te huilen. Was heel erg leuk om nu eens het gezicht achter je profiel te zien. Geniet maar heerlijk van je dochter, wat is het moederschap mooi he!
Ik heb net gekeken. Wat een fantastische vrouw die Dana! Echt zo mooi dat je dit voor een ander overhebt.
Dank jullie wel voor jullie reacties. ben zelf ook hele tevreden over de uitzending. het is geweldig om moeder te mogen zijn en heel moeilijk om je gevoel uit te drukken!
Wauw, wat mooi en emotioneel. Wat een groots iets is het toch... Wat fijn om een draagmoeder ook zo haar verhaal te horen doen en de emotie erbij te zien. Zowel het mooie, gelukkige als het confronterende. Als alles goed gaat, ga ik het ook meemaken.... En wat zie jij er dolgelukkig uit zeg. En een werkelijk prachtig meisje hebben jullie!
Wauw, wat mooi! Wat een stoere dappere vrouwen zijn jullie beide! Moest ook wel een traantje pinken toen jullie draagmoeder zo emotioneel werd. Hoop dat jullie super gelukkig mogen worden met jullie prachtige dochter.
Heel mooi! De presentator doet het ook goed, maar jullie helemaal. Prachtig verhaal en wat een dotje is je dochtertje! Het moederschap is het mooiste wat je kan overkomen. Als iemand anders je dat dan schenkt, uitzonderlijk....
Ik heb het net ook gezien.. Wat een mooi en ontroerend verhaal! Heel bijzonder en speciaal dat ze dit voor jullie heeft gedaan. Hoop dat jullie een gelukkig, gezond en fantastisch leven met z'n drietjes tegemoet gaan!
ik vind het erg leuk jullie reacties te lezen ik zal proberen om ze morgen persoonlijk te antwoorden. voor nu alvast dank voor jullie reacties.
Leuk! Heb het net even via uitzending gemist gekeken. Mooi verhaal. Prachtig dat iemand dat voor een ander kan doen. Erg knap, veel respect voor. Geniet maar lekker van jullie mooie meisje.