Yuri van Gelder gebruikt weer

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MissT, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik had al zo'n vermoeden, omdat ze gisteren zo vaag deden....

Wat een flapdrol zeg! ;)

2. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Tja.. verslaafd....
    Zijn carriere is naar de maan.

3. JA die heeft zijn carriere even lekker naar de maan geholpen.

Vermoedde gister ook al zoiets. Alleen toen ze zeiden dat het om persoonlijke medische problemen ging, had ik eerst zoiets van, het zou dus ook zo kunnen zijn, dat hij door zijn eerdere gebruik, een van zijn organen naar de filestijnen heeft geholpen. Want dat had ook gekund natuurlijk..

Maar dit is natuurlijk ook oerstom. Krijg je een kans om je te bewijzen, en verkloot je het weer.. Waailap!!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja een flapdrol inderdaad.

5. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    Domme sukkel!!! dan krijg je de kans je te herpakken en dan dit:(:$.... KNEUS!;)

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.875
    5.161
    113
    Home
    tja zonde...

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wat ontzettend jammer!
    Maar als je eenmaal aan de drugs verslaafd bent geweest...blijft het ontzettend moeilijk om er vanaf te blijven...

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jammer..

9. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    ik vind het zow dom he.....echt heb je er een jaar over na kunnen denken hoe dom je wel niet bent geweest en dan krijg je zo'n kans om je weer te bewijzen en 2 maanden daarna is het weer raak wat een sukkel whahahahahahahaha bye bye carriere

10. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik had al een vermoeden toen ze gisteren wat vaag erover deden wat de reden was waarom hij weer niet verder mocht. Jammer, tja zo'n drugsverslaving is moeilijk vanaf te komen. Heeft hij in het afgelopen jaar geen hulp gehad?

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

'Van Gelder weerlegt verklaring KNGU' - Sport - Dagblad van het Noorden

Morgen geeft Youri zelf een verklaring, eerst maar even afwachten wat zíjn verhaal is.

12. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Sneu voor het manneke...ik had het hem zo gegund.

13. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hoe stom kan je zijn.

14. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hij zegt zelf dat het niet waar is. Heeft hij al een verklaring afgegeven?

Tsja, toch wel verslaafd dan Yuritje! Jammer. Hopelijk wordt hij snel weer clean ( ALS het waar is dan he )

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hmmm hij zegt dat hij het nooit toegegeven heeft cocaïne te hebben gebruikt.
    Het kan dus best zijn dat hij wel cocaïne gebruikt heeft, hij heeft het alleen niet toegegeven.

Persoonlijk denk ik dat er wel stront aan de knikker is want ze zullen hem er heus niet zo zonder testen eruit hebben geknikkerd.
    Kijk als ze tegen mij zeggen dat ik gebruikt zou hebben dan zou ik toch elke test die ik me bedenken kon ondergaan om te bewijzen dat het niet zo is.
    Ik bedoel het is niet zomaar een cariere die daar weggegooit wordt.

16. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    is er al een verklaring van zijn kant uit gekomen? voor die tijd trek ik niet zomaar conclusies..

17. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Wat ik op t nieuws hoorde gisteren, is dat er dus GEEN testen gedaan zijn maar dat het op basis van zn eigen woorden zou zijn (wat hij nu dus ontkent). Als jij daadwerkelijk getest zou zijn en daardoor door de mand gevallen, zou hij volledig gebannen zijn van een of andere organisatie en dat is nu niet zo. Weet t niet precies meer helaas haha.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik weet het niet.. Hij zegt wel verteld te hebben dat hij bang was voor een terugslag.

Als het goed is zijn er wel testen gedaan maar de uitslag is nog niet binnen.

Vind het een beetje vaag verhaal, van beide kanten kan het maar zo eens de waarheid zijn. Maar ja, zonder bewijzen sta je dus nergens.
    Ik hoop voor hem dat hij gelijk heeft en hij dus enkel bang was voor een terugslag.

Deel Deze Pagina