VAN GELDER GEBRUIKTE WEER COKE - Telesport.nl - Sportnieuws, Voetbal, Wielersport, Tennis, Autosport en Schaatsen [Telesport] Oh oh oh, hoe stom kan je zijn
JA die heeft zijn carriere even lekker naar de maan geholpen. Vermoedde gister ook al zoiets. Alleen toen ze zeiden dat het om persoonlijke medische problemen ging, had ik eerst zoiets van, het zou dus ook zo kunnen zijn, dat hij door zijn eerdere gebruik, een van zijn organen naar de filestijnen heeft geholpen. Want dat had ook gekund natuurlijk.. Maar dit is natuurlijk ook oerstom. Krijg je een kans om je te bewijzen, en verkloot je het weer.. Waailap!!
Wat ontzettend jammer! Maar als je eenmaal aan de drugs verslaafd bent geweest...blijft het ontzettend moeilijk om er vanaf te blijven...
ik vind het zow dom he.....echt heb je er een jaar over na kunnen denken hoe dom je wel niet bent geweest en dan krijg je zo'n kans om je weer te bewijzen en 2 maanden daarna is het weer raak wat een sukkel whahahahahahahaha bye bye carriere
Ik had al een vermoeden toen ze gisteren wat vaag erover deden wat de reden was waarom hij weer niet verder mocht. Jammer, tja zo'n drugsverslaving is moeilijk vanaf te komen. Heeft hij in het afgelopen jaar geen hulp gehad?
'Van Gelder weerlegt verklaring KNGU' - Sport - Dagblad van het Noorden Morgen geeft Youri zelf een verklaring, eerst maar even afwachten wat zíjn verhaal is.
Hij zegt zelf dat het niet waar is. Heeft hij al een verklaring afgegeven? Tsja, toch wel verslaafd dan Yuritje! Jammer. Hopelijk wordt hij snel weer clean ( ALS het waar is dan he )
Hmmm hij zegt dat hij het nooit toegegeven heeft cocaïne te hebben gebruikt. Het kan dus best zijn dat hij wel cocaïne gebruikt heeft, hij heeft het alleen niet toegegeven. Persoonlijk denk ik dat er wel stront aan de knikker is want ze zullen hem er heus niet zo zonder testen eruit hebben geknikkerd. Kijk als ze tegen mij zeggen dat ik gebruikt zou hebben dan zou ik toch elke test die ik me bedenken kon ondergaan om te bewijzen dat het niet zo is. Ik bedoel het is niet zomaar een cariere die daar weggegooit wordt.
Yuri van Gelder ontkent gebruik cocaïne en blijft turnen | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Wat ik op t nieuws hoorde gisteren, is dat er dus GEEN testen gedaan zijn maar dat het op basis van zn eigen woorden zou zijn (wat hij nu dus ontkent). Als jij daadwerkelijk getest zou zijn en daardoor door de mand gevallen, zou hij volledig gebannen zijn van een of andere organisatie en dat is nu niet zo. Weet t niet precies meer helaas haha.
Ik weet het niet.. Hij zegt wel verteld te hebben dat hij bang was voor een terugslag. Als het goed is zijn er wel testen gedaan maar de uitslag is nog niet binnen. Vind het een beetje vaag verhaal, van beide kanten kan het maar zo eens de waarheid zijn. Maar ja, zonder bewijzen sta je dus nergens. Ik hoop voor hem dat hij gelijk heeft en hij dus enkel bang was voor een terugslag.