He Feye24 en Zonn, Hierbij ons nieuwe clubje! Leuk dat jullie ook een kleiner clubje willen, vond de andere zo onoverzichtelijk.. Geen tijd om iedere dag 10 pagina's te lezen! Zullen we een groep van maximaal 10 doen? Liefs, Snoopy
Hey Snoopy, goed plan max. 10 meiden! Ik heb Annemieke ook een pb gestuurd omdat zij de andere groep ook te snel vond gaan...misschien komt zij ook nog dus. Hoe is het met jullie nu?
He Zonn, Leuk dat je het clubje gevonden hebt! Zou leuk zijn als Annemieke ook terug komt! Met mij gaat het goed, ben wel wat misselijk. Ook moeite om die vreselijke vitamine pillen te slikken (Gebruik van Etos, zwanger zijn.. 2x per dag 1 capsule). Welke vitamine gebruiken jullie? Wil graag aan een andere, maar er zijn zoveel verschillende! Zal hier even het lijstje van ons neer zetten van t oude forum nog.. Sorry, weet ook niet goed meer of jullie veel last hebben van zwangerschapskwaaltjes! Ik heb last van extreem koud zijn, vermoeidheid, wat misselijk zijn en af en toe kramp en dan vooral aan de linkerkant van mijn buik/lies.
Zonn 1ste kindje 17 augustus Faye24 26 2de kindje ? zkhb 25 augustus Snoopy23 23 1ste kindje ja zkhb bv 16 augustus
Hoi meiden! Ben erg blij met ons nieuwe clubje zo,lekker knus en overzichtelijk.Goed idee van je snoopy! Zwangerschapsvitamine mama totaal heb ik met visolie en foliumzuur.Lastig om eentje te kiezen,er zijn er zoveel. Kwaaltjes,vooral moe en steken in liezen,soms ongiekrampen ,oja en natuurlijk buikpijn. Ben ook wel onzeker of het wel goed gaat,pff die angst de eerste weken,erg vermoeiend.Ga deze week er maar weer een test tegen aan gooien,kijken of de cb omhoog is gegaan met de weken. Vanavond tegen mijn vader verteld,reageerde erg leuk!Hij vond het super dat ons meisje een broertje of zusje krijgt. Hoe gaat het met jullie?Misselijkheid een beetje te houden snoopy?
Lieve meiden, Ik snap dat jullie dit topic geopend hebben, maar helaas kunnen we dit niet toestaan. Wanneer we van iedere maand zo'n handjevol topics hebben, is het overzicht dat we zo graag willen behouden echt weg. En dat is voor iedereen vervelend. Daarom vraag ik jullie respect voor het sluiten van dit topic. Groeten, Josien (moderator)