zou t zo zijn, ziek, of gewoon gekmakerij

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chick111, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chick111

chick111 Lid

6 mrt 2008
    38
    0
    0
    Hallo...

1,5wk geleden moest ik ongesteld worden. Werd 2 dagen eerder als verwacht ongesteld en t kwam heel onverwachts. Heb totaal 3 dagen gevloeid, erg weinig (mini tampon per dag) en heb totaal nergens last van gehad, geen puistjes, geen krampen, geen rugpijn niets. Omdat ik normaal heel veel last heb en echt 5 dagen redelijk vloei vond ik het erg raar, maarja t zal wel zo zijn. Voordat ik ongesteld werd, had ik steekjes in mn borsten, dus had goede hoop. De steekjes zijn er nogsteeds, sterker nog, mn borsten zijn gegroeid, mn bh zit nu super strak. Eerst dacht ik dat ik het me maar inbeeldde, maar ook manlief constateert hetzelfde.
    Sinds 3 dagen ook steeds misselijk en gisteren kreeg ik kokneigingen van t vlees wat gebraden werd. Momenteel ben ik ziek thuis, dochtertje is ziek en mama is kapot moe en zwak. Of t komt door de gebroken nachten, ja vast wel.

Elke x denk ik, ga toch niet testen en houd je er niet zo mee bezig, je maakt jezelf alleen maar gek, en dat weet ik. Maar als ik dan weer steken in mn borsten krijg, ga ik weer direct denken... zou t toch zo zijn. Moet nog tot 17april wachten of ik dan ongesteld word. Hoop dat ik zolang kan wachten, wil niet eerder testen en dan negatief en dat voelt dan weer zo rot.

Weet dat niemand kan antwoorden, want alleen n test zou duidelijkheid scheppen, maar moest t toch even kwijt :)

2. pheline

pheline Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.455
    0
    0
    aangezien je al last had voor je ongesteld werd zou ik zeggen toch even testen.. misschien was het de vorige ronde raak.....

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    je hoeft toch niet tot de 17e te wachten??
    als ik het goed begrijp denk je mssn dat je vorige ongie geen echt ongie is geweest, maar mssn wel innesteling. het zou kunnen....
    dan hoef je dus niet te wachten tot je volgende ongie, maar zou je nu dus anderhalve week over tijd zijn en in principe een knaltest moeten hebben...
    dus ik zou lekker testen als ik jou was!

4. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik zou morgenochtend gelijk een test doen hoor!
    Als die klachten zo snel kwamen kan het bijna niet dat het van deze ronde is, dus zou het vorige ronde raak geweest moeten zijn!
    Testen dus:D

5. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou er gewoon een testje aan wagen :)

6. MHMW

MHMW Niet meer actief

Het kan zijn, dat de bloeding, een innesteling is geweest. Daarom raad ik je toch aan vandaag of morgen een testje te doen. Je klachten zijn erna, om zwanger te kunnen zijn !

7. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    En daarbij komt: als je de 17e misschien positief test, dan ga je weer twijfelen hoever je dan bent.

8. chick111

chick111 Lid

6 mrt 2008
    38
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik wil niet nual testen omdat ik bang ben voor een teleurstelling, maar denk toch niet dat ik zolang kan wachten. Denk dat ik binnenkort er toch maar een testje aan waag.

Deel Deze Pagina