Zelf ben ik niet iemand die met dikke lagen make-up op loopt. Ik beperk me altijd tot mascara, lipstick en beetje poeder (en nu soms wat foundation om de rode vlekken enigszins te camoufleren). Maar een oogschaduwtje lijkt me ook wel leuk. Welke kleur zou mooi staan? Ik heb bruin haar en mijn ogen zijn blauw/groen/grijs/bruin met boventoon blauw
Ik zou het licht houden, met een beetje zilver/grijze oogschaduw.. Zou het niet overdreven aanbrengen... gewoon ietsje.. Ik houd zelf niet van dikke lagen..
Zelf gebruik ik elke dag make up, foundation,eyeliner,mascara en lippenstif. Heb ook een lijntje laten tattoeeren boven mijn oogleden,da's echt een ideale uitkomst.Alleen met oogschaduw erbij moet ik hem even bijwerken. Als ik jou was zou ik voor een lichte groenige kleur gaan,of een creme naturel pastel tint,dat staat overal mooi bij
Oei, daar heb ik echt geen verstand van. Ik gebruik alleen make-up bij speciale gelegenheden, zoals feesten of verjaardagen!
ik zou een beetje beige of inderdaad zilver gebruiken, bruin wordt gauw huilerig bij blauw/grijze ogen, die kleur heb ik ook en ik vermijd echt bruintinten. ik gebruik zelf nu altijd concealer (heb een masker overgehouden aan mijn laatste zwangerschap) wat foundation en meestal zet ik iets mijn wenkbrauwen aan (hele lichte, als ik dat niet doe heb ik anders weinig uitdrukking) en altijd mascara met al dan niet een lijntje, maar ikheb blonde wimpers dus ik ga nooit zonder mascara de deur uit. verder alleen wat vaseline (uit zo'n klein blikje) als gloss (dat plakt nl niet zo)
Ahh ok dat van die bruine oogschaduw wist ik niet. Ik ben nogal geneigd om roze tinten te gaan gebruiken. Voor mijn rode vlekken gebruik ik trouwens Color Ideal van Lancome..perfect smeerseltje!
helena rubenstein heeft ook een goede, die past zich ook aan, weet even niet meer hoe die heet, en vichy heeft geloof ik nu ook een nieuwe
Groen of paars zijn ook mooie kleuren voor oogschaduw. Moet je het niet te dik opbrengen, maar gewoon een klein beetje. x
Eigenlijk best genant..ben je een vrouw van 30 en weet je niet eens welke kleuren je mooi staan Met kleding heb ik overigens nooit problemen!
Ik heb groene ogen en ga vrijwel altijd voor bruintinten, 2-3 verschillende tinten per keer. Lichte tint onder de wenkbrauwboog maakt je ogen groter, donkerste tint boven de oogbol (van buiten naar binnen aanbrengen!) en weer een iets lichtere tint (maar dit is in mijn geval) boven de wimpers, dan uitvegen met je vingers, de kleuren moeten er niet platonisch opzitten, maar wel overlopen . Mijn wimpers en mijn wenkbrauwen zijn geverfd, maar ik gebruik alsnog eyeliner en mascara (donkerbruin). Verder max factor foundation, en omdat ik de voorkeur geef aan het opmaken van mijn ogen laat ik mijn lippen vaak naturel. Ik gebruik voor mijn lippen alleen een lichte kleur gloss of gewoon een labello
Precies, vind het ook niet mooi als je en/en hebt. Heb zelf vrij sprekende ogen en op mijn lippen daarom vaak alleen wat gloss of heel licht kleurtje..
Hihi ik moet gelijk denken aan het singeltje 'wake me up before you go-go' van Wham! Daar kon ik vroeger een hele tijd gefascineerd naar kijken, naar hoe die meid was opgemaakt, vond ik zo mooi!
http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid ... ofrand=666 Misschien heb je hier iets aan? Grts Lucia xxx