https://www.telegraaf.nl/nieuws/2492515/familiedrama-vlaanderen-moeder-brengt-drie-jonge-kinderen-om-het-leven
Vreselijk... arme kinderen. Verder weet ik ook niks zinnigs te zeggen op dit soort nieuws. Voor ons is het toch nooit te begrijpen hoe iemand zoiets kan doen.
Met nog zo’n jong kindje denk ik meteen PND. Mijn zus heeft een heel heftige PND gehad, is ook opgenomen geweest enkele maanden. Ik weet wat zij in die periode af en toe voor gedachten had, daar schrok ze zelf ook énorm van. Maar die gedachten waren echt niet mijn zus, maar puur die PND die richting een psychose ging. Echt vreselijk...
Ik denk idd ook een psychose of depressie.. heel heftig. Arme kindjes en arme vrouw. Hopelijk krijgt ze nu heel goede hulp.
En als ze er ooit bovenop komt, geloof me dat ze dit nooit kan verwerken en nooit meer een normaal leven kan hebben. Vreselijk gewoon.
Nou inderdaad, het besef van wat je hebr gedaan (mocht het een PDN zijn waarvan ze geneest) is ondragelijk.
Zelf niet aan PND gedacht bij dit stuk. Wat afschuwelijk!! Als ze straks weer genezen is en je weet dat je je eigen kinderen omgebracht hebt.
Klopt. Ik ga er van uit dat ze dit uit wanhoop gedaan heeft en niet zichzelf is.. dan Kun je rare dingen doen. Ook omdat haar zelfmoord poging mislukt is. Mensen hebben vast niet gezien hoe slecht ze eraan toe geweest is. Dan had het voorkomen kunnen worden. Heftig dit en heel verdrietig.
Bij zo een jonge baby denk ik ook meteen aan een flinke psychose bij een PND. Wat heftig zeg. Vooral voor de vader en de moeder straks zelf als ze weer bij zinnen is.