sorry sorry sorry normaal zit ik op deze site over me dochter te praten,aleen nu heb ik een hele andere vraag dat hier niks mee te maken heeft.. hoop dat 1 van jullie me kan helpen,zit achter de laptop alleen sinds 15min doet me muis het niet meer,heb geen losse,gewoon 1 die op de laptop zit weet je wel,werk nu met de pijltjes omdat me muis het niet doet,iemand enig idee hoe ik dit kan fixen? nogmaals sorry dat ik jullie met dit lastig val..
Misschien is de muis zelf stuk. Dat zou je even moeten laten checken. Ik verplaatst dit topic naar de lounge. Hij staat nu in zwangerschap. Elvira Moderator
je hebt nog niks over je dochter verteld,ik denk eerlijk gezegd dat je hier bent om thunderangel dingen te horen zeggen. als ik het mis heb zeg het maar hoor.
Als je (vaste) muis het niet meer doet, kan je even kijken bij het configuratiescherm, persoonlijke instellingen, muisaanwijzers, apparaatinstellingen. Het apparaat moet aanstaan. Groetjes, Didier
ja vind dit eigenlijk ook wel vaag ze heeft wel iets over haar dochter verteld maar om te zeggen zit hier normaal gesproken over mijn dochter te praten wel een vreemde verwaarwoording aangezien dit je derde berichtje is maar als je thunderangel iets wilt vragen kan je dat toch ook per pb doen of ligt dit aan mij groetjes nathalie
Nou, ik word ook nieuwsgierig... Maar als het nog zo'n muis is met zo'n bal, zou ik die eens openklikken en schoonmaken, zit vaak een hoop stof in en daardoor werkt het niet altijd even goed.