ja ik wild dus indd voor die van leifheit gaan maar toen ik gister ging kijken hadden ze de steel niet dus wel de spons en emmer en doekjes en zo maar geen steel
Tja :-k , zonder stok dweilt niet zo lekker he? Kwamen ze wel weer binnen? Of kon je er geen bestellen ofzo? Of in een andere vestiging in de buurt?
ze zouden morgen weer binnekomen maar ik ga dalijk shoppen in de stad dus ga wel even kijken of de blokker ze daar wel heeft
vileda dweil gebruik ik! Heerlijk ding en kan niet meer zonder eigelijk. Je kan de doek gewoon op 60 graden wassen en klaar.
Hmm ik dweil gewoon met een handdoek over zo'n leifheit dweil heen , mij is ooit gezegd geworden door iemand die voor een professioneel schoonmaakbedrijf werkt dat het daardoor het schoonste word en er geen strepen van komen ...
Ik heb dezelfde dweil als die van Bolbuikje, van Leifheit. Ik dweil veel en hij bevalt goed. De voorganger beviel wel beter, daar kreeg kon je beter mee boenen, maar die stok was wat gammeler en ging snel kapot. Helaas past die andere dweil niet op die nieuwe stok, hij is te dik en dan kun je hem niet dichtklappen om uit te knijpen.
ik had deze ook vroeger maar na veel wassen plakte de spons neit meer. ik heb nu zo´n inplak dweil van vileda. E ndat gaat perfect. Hij gaat elke week de was in op 60 graden