hmm beetje vreemd verhaal.. zo'n zwangerschap kan ze nooit uitlopen dus het worden prematuurtjes.. die worden dan heus niet via een gewone bevalling gehaald.. alsof ze allemaal netjes met een hoofd voor de uitgang liggen.. ik vind die moeder ook wel iets te optimisch over komen.. want hoe kun je nou genoeg liefde aan allemaal geven als ze zo klein zijn... geef mij maar 1 tegelijk (of 2) haha maar hopelijk zal het allemaal goed gaan
jeetje zeg moet er ff niet aan denken hoe kan dat allemaal groeien in zo'n kleine ruimte als je buik een tweeling word meestal al te vroeg geboren laat staan 12 !! Hoop voor haar dat ze allemaal gezond ter wereld komen, al heb ik daar een heel hard hoofd in.
Deze vrouw was zwanger van een 8-ling, en zo zag ze eruit met 29 weken zwangerschap!!! Kun je een beeeeetje nagaan hoe die vrouw van de 12 -ling eruit zal zien.. Octuplet mom: Nadya Suleman's pregnancy photos
Er is ook wel eens een 9 ling geweest dat is eigenlijk het grootste aantal meerlingen maar daar hoor je niet zoveel over omdat die kindjes het allemaal niet overleeft hebben... Geloof dat die tijdens de zwangerschap al overleden... Hoe kan er in hemelsnaam plek voor 12 zijn??? Ik geloof nooit dat ze het kunnen overleven en welke dokter heeft dat idd terug geplaatst belachelijk... En mochten ze het overleven hoe kan je ze dan voeden? dan ben je 24 uur per dag bezig met alleen voeden en dan moet je iemand in gaan huren die luiers voor je verschoond denk ik...
jeetje 12 tegelijk! en die buik zeg van die 8 ling al! dat word nog even nadenken over 12 namen! ik vind het al druk met 2 kids!
levensgevaarlijk zon zwangerschap van een 12ling zowel voor de kindertjes als de moeder ik zou het niet willen
12 kinderen dat kan je lichaam toch nooit aan? volgens mij gaat dat niet goed komen. arme kinderen en arme moeder.
arme kinderen en domme egoistische moeder! zulke mensen misbruiken de medische mogelijkheden. hoeveel mensen willen graag kinderen, en het lukt niet, en kunnen niet meer ivf betalen, omdat het niet meer vergoed worden. en dan zie je dat ze hier mee experimenteren
Ik krijg haast het idee dat ze dit gewoon doet om het 'record' wie-kan-de-meeste-baby's-in-één-keer-baren te verbreken .. Als je je echt zou bekommeren om je eigen gezondheid én die van je ongeboren kind zou je zo iets nooit doen... lijkt me! Ik vind dit zo triest ... Op geld beluste mensen die daarvoor hun kinderen gebruiken! bah!
Triest gewoon.. Wedden dat er een paar kindjes overlijden, dan moet je er inderdaad ook nog over nadenken of de moeder het wel allemaal aankan, of zelfs overlijden kan aan zo'n zwangerschap/bevalling.. Echt onverantwoord....
wowww... jezus wat een foto van die vrouw met de 8-ling al , kun je nagaan hoe die vrouw met 12 kids er uit gaat zien Ik zou het haar niet na willen doen hoor, ik vind zwanger zijn van 1 kindje al heavy genoeg!
jeetje kun je nagaan dan ben je echt dag in dag uit ermee bezig! als ze allemaal de fles hebben gehad kun je weer opnieuw beginnen.
er was zostraks een verloskundige op de radio in mijn auto, en die zei dat het eigenlijk geen blije aangelegenheid was, maar triest. Een arts hier zou er nooit 12 terugplaatsen. Ze zei dat het een keizersnee zouden, maar vooral dat al deze waarschijnlijk onvolgroeide kindjes, hun hele leven te maken zullen krijgen met de complicaties van hun vroege geboorte en de zwangerschap. Echt heel sneu.
Te erg voor woorden. Hier is een mensenlichaam niet op gemaakt. Zowel de moeder als de kindjes kunnen komen te overlijden, je baarmoeder kan scheuren, enz. Een drieling wordt al als een medisch risico beschouwd, dat is al een aanslag op een lichaam. Zulke mensen moeten vervolgd worden!:x
Jeetje zeg 12 kindjes en dan nog op een natuurlijke manier op de wereld zetten?Dit kan haast niet waar zijn. Die buik van de mama met 8 baby's ziet er al schokkend uit,laat staan een buik met 12 baby's. Dit is toch veelste veel voor een mensen lichaam?Arme kindjes,vraag mij ook af of ze allemaal zullen over leven.
Wou al zeggen ik ben zwanger van een 2ling en ik heb al een megabuik (die het gevoel heeft elk moment uit elkaar te spatten) laat staan een 12ling. Vind het medische ook niet verantwoord en belachelijk dat een gyn die toelaat. Dit kan een vrouwenlichaam toch nooit aan. Teveel risico's voor moeder en kinderen.