niet normaal zeg gewoon erg gevaarlijke voor moeder en kind. ik had last gelezen dat die moeder van die 8ling al spijt had dat ze zoveel eitjes terug heeft laten plaatsen. ze zei ik heb het leven van mijn eigen en van alle mijn kinderen verpest.(die heeft er in totaal dan wel 14) toch vind ik het ook neit normaal dat je al 6 kinderen heb en dan nog eentje wilt en dan zo wordt geholpen net als bij die vrouw met 8ling ik denk help dan eerste mensen die nog geen kindjes hebben of er pas eentje hebben.
Echt bizar stomme mensen die ouders.... de gyn zegt dat hij ze een 1 op 100 kans geeft dat er ook maar 1 overleeft. En dat de kinderen waarsch allemaal geboren zullen worden op 20weken... De ouders zeggen dat ze "blessed" zijn met 12 kinderen op komst
de kindertjes zijn niet blessed met zulke ouders waarschijnlijk overlijden er een aantal, of lopen handicaps op al zouden ze het halen, de vroeggeboorte levert ze zo jong al een trauma op
Echt belachelijk gewoon. 12 baby's is je buik!!! Ik heb een tweeling gekregen die al 3 maanden te vroeg zijn geboren. Dat kan dan toch nooit goed komen met een 12-ling. Had ook gelezen dat ze eind volgende maand uitgerekend is. Maar dat kan volgens mij echt niet. Dan zou ze nu ong 35 weken zwanger zijn.......
Wat zou dat per maand kosten als je die naar de kinderopvang zou brengen Maar even serieus... ik geloof dit verhaal niet. Volgens mij is dit gewoon onmogelijk. En als het wel waar is...dan is het in- en in triest.
Nou die mogen alvast een hele kraamafdeling gaan afhuren :S Dit vind ik gewoon echt bizar en triest dat zoiets kan!! Belachelijk gewoon!
Volgens mij komt de betreffende vrouw volgens het bericht uit Tunesië Maaruh... ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat het waar is. Waar zijn de foto's van deze vrouw? Als het wel waar is mogen ze die arts wat mij betreft meteen voor de rest van zijn leven vastzetten. Welke arts doet nu zoiets?
Ooww sorry haha, mijn moeder zei dat ze uit amerika kwam en daar is het al een aantal x voorgekomen vandaar mijn reactie
Jemig zeg een 12-ling... Zeker dat ze dan zover gekomen zou zijn kan eigenlijk niet kloppen. Dan zouden al die baby's al zo groot zijn, volgens mij is dat echt onmogelijk. Mocht het wel echt waar zijn dan zijn zowel die ouders, als die artsen echt niet in orde!!! Wie doet dat nou met gezond verstand... Hier word je met 2 embryo's al zo gewaarschuwd dat het risico's met zich meeneemt. Zij moeten er toch heel wat teruggeplaatst gekregen hebben om een 12-ling te krijgen. (misschien ook echt 12...) Echt belachelijk!
"De ten seconds of fame van de Tunesische vrouw die meldde zwanger te zijn van een twaalfling zijn alweer voorbij: het bijzondere nieuws is gelogen. De vrouw heeft last van psychologische problemen en is waarschijnlijk helemaal niet zwanger, ook niet van één baby. Inmiddels lijkt de vrouw te zijn ondergedoken. Eerder claimde ze dat ze al negen maanden zwanger was van de twaalfling, terwijl niets aan haar lichaam dat liet zien. Bovendien weigerde ze een medisch onderzoek. Op dit moment kan helemaal niemand haar meer bereiken, maar de enige dokter in Gafsa, het plaatsje waar de vrouw woont, heeft al aangegeven dat hij haar nog nooit behandeld heeft en dat ze het verhaal waarschijnlijk van A tot Z verzonnen heeft." Tunesische vrouw niet zwanger van 12-ling, maar Celine Dion krijgt wel een tweede kindje - Spotlight - Excite Nederland
Het is vast en zeker haar bedoeling geweest om aandacht te vragen. Maar dan verzin je toch niet zoiets. Ik vind het iets heel erg onmenselijks maar dat is mijn mening. Ik zou er niet aan moeten denken om in verwachting te zijn van een twaalfling. Vind één kind in mijn buik wel genoeg.
Die vrouw is echt ziek, maar ik ben wel blij dat het verhaal niet waar blijkt te zijn. Alle kindjes zouden gestorven zijn. Als je zoiets bewust doet, mag je wat mij betreft achter de tralies gezet worden inclusief de artsen natuurlijk. En dat geldt ook voor die moeder en arts van die 8-ling in Amerika.:x
Sorry helaas Engels. When a teacher walked into a Tunisian hospital and claimed she was set to give birth to 12 babies, doctors were amazed - and then suspicious. The 34-year-old woman - known only as AF - told medics in her home town of Gafsa that she was carrying duodecaplets. But now the woman and her husband are in hiding after she was revealed as a sick fantasist. An investigation by the country’s health ministry has revealed that she has ‘psychological problems and is unlikely even to be pregnant’. A spokesman in Tunis, the country’s capital, added: ‘Our staff interviewed her at length, but even her pregnancy appears to be in her imagination. ‘She’s claiming to be nine months pregnant with six boys and six girls, but there’s absolute nothing about her appearance which indicates this. ‘The woman has refused point blank to undergo a medical examination. Now we can’t even contact her. She’s gone into hiding.’ A doctor at No’man al Adab Hospital, the only one in the town of Gafsa, confirmed that the woman had never been in their care, and had ‘undoubtedly’ made the whole thing up. ‘It may be that she’s trying to make money from television,’ he said. ‘These kind of people can make thousands from appearing on programmes. Perhaps that’s what motivated her. The woman’s husband, a man in his 40s described only as Marwan, is known to have hired a lawyer to deal with media enquiries. ‘Even he’s gone missing now,’ said the doctor. ‘There’s something very suspicious going on, and we wouldn’t be surprised if this matter ended up with the police.’ Experts had always cast doubt on the woman’s claims, with Peter Bowen-Simpkins of the Royal College of Obstetricians and Gynaecologists saying: ‘How could you get 12 babies into the womb at the same time?’ ‘The womb just doesn’t expand that much. She would have to be about seven feet tall.’ The woman, an Arabic language teacher, said she had turned to IVF after suffering two miscarriages. She had said: ‘This is an absolute miracle and we all feel blessed after struggling so hard to have children.’ Earlier this year Nadya Suleman, an American divorcee, made hundreds of thousands from media deals after giving birth to eight children. The 33-year-old unemployed single mother has conceived a total of 14 children through in vitro fertilisation, and all are now living on the money made from TV deals.