Ongesteld, maar toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hearts, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hearts

hearts Actief lid

6 mei 2011
    108
    34
    28
    Normaal heb ik een cyclus van 31 dagen, deze ronde werd ik ineens op dag 25 ongesteld(LF van 8 dagen). Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was, voelde me precies zoals bij mijn vorige zwangerschap. De teleurstelling was dan ook groot bij het bloedverlies. Had ook totaal nog geen aanleiding om een menstruatie te verwachten (normaal flinke krampen). Nog een testje gedaan, maar negatief (dit was dan ook pas 9 DPO).
    Nou is mijn ongesteldheid na 3 dagen alweer zo goed als over (normaal 5 tot 7 dagen), en blijven de klachten (vooral de vermoeidheid, het misselijke, sterke reuk, zere borsten). Het was qua bloedverlies wel een redelijk normale menstruatie, alleen dan dus korter.

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik vanaf 1 dag overtijd tot 4 dagen over tijd bloed verloren; ook stolsels en krampen daarbij en nu een gezond mannetje van 1.5 boven in zijn bedje. Misschien dat ik daardoor nu ook hoop hou.

Zijn er hier vrouwen met ervaring? Voor NOD plotseling bloedverlies, maar toch zwanger?

2. Soit

Soit Niet meer actief

Misschien toch even een testje doen over een paar dagen, voor je eigen geruststelling?

Sterkte

3. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hier ook een beetje het zelfde verhaal.... Heb al 3 jaar dezelfde cyclus waar ik mijn klokje op gelijk kan zetten... van 26 dagen...
    Nu is het zo dat ik dus 14 juli mijn eisprong had, en ik donderdag 25 juli mijn menstruatie hoorde te krijgen.. Nu werd ik het woensdag 24 juli al, eerste dag lichtjes, 2e 3e 4e dag hevig en 5e dag was het weg... normaal heb ik het 8 dagen heel hevig.... Nu heb ik ook wel helderbloedverlies gehad, met stolsels... Maar ben nu nog elke ochtend misselijk en heb ik zin in eten wat ik anders nooit heb, ook erg moe, alleen niet vaker naar toilet... Ook zijn mijn tepels erg gevoelig... Ergens denk ik dat ik niet meer in verwachting ben.....Maar begin steeds meer te twijfelen eigenlijk als het niet gewoon een grondige schoonmaak was zodat mijn eitje beter kon netstelen.. ( innestelingsbloeding)...... Ik wacht mijn aankomende menstruatie eerst af voordat ik eventueel een testje ga doen.
    Hoop op goed nieuws voor je Hearts

Deel Deze Pagina