Vrouwelijke (of mannelijke) intuitie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MSU, 4 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Mijn gevoel zegt me dat het deze maand niet raak is. Mijn vriend zei de vorige ronde ook tegen me, reken maar nergens op. Nu zegt hij, dat ik er zwanger uitzie en dat hij zich erop verheugd. "Je ziet er net zo uit als bij je eerste zwangerschap". Nu had hij het bij de eerste keer ook aan het rechte eind: halve ronde, hele ronde, raak ! Hoezo raak ? Weet ie niet , zegt hij. Voorgevoel ! Nu ga ik nergens vanuit aangezien ik me niet zwanger voel en pas over een dag of tien kan testen evt. (ik heb wel klachten, maar die zijn niet specifiek alleen voor zwangere vrouwen). Hoe is jullie hubbie met "voorgevoel" en "zwanger uitziende vrouwen"? Komt dat vaak uit of is het maar net geluk gemixed met toeval ? Je zou toch net zien dat ie gelijk heeft !! Voorgevoel of toeval ? :rolleyes: :)

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi,

Mijn man zei vorige week ook dat ik zwanger ben, alleen of t zo is, is nog afwachten.. Mijn gevoel zegt, dat het niet zo is, maar hij denkt dat t wel zo is :) En als ik vraag waarom, dan weet ie dat eigenlijk niet...

Begin volgende week, als de :evil: :evil: niet gearriveerd zijn, willen we een test doen.

Gr.
    Jorietje

3. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Mijn mannetje zag twee maanden terug zwangerschapsverschijnselen bij me. Ze zaten er inderdaad, ik was enkel niet zwanger :cry: En bij jou zou het wel erg vroeg zijn, de innesteling is nog niet geweest....

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mijn man zegt elke klus: "ik denk dat deze raak is!!", maar tot op heden nog niets...

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    laatste keer toen we naar zandvoort zouden gaan om te vieren dat we 5 jr getrouwd waren zei hij de week ervoor let maar op volgende week zaterdag wordt je niet rood...nee dat klopt, het werd de donderdag... ;)

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

hoi...nou de mijne had het toch echt bij het goede eind hoor!! Hij riep al twee weken voordat we hadden getest dat ik zwanger was. Ik had zelf nog niks door hoor! ja, van die vage klachten ongi-pijntjes, geen peil op te trekken dus. Af en toe dacht ik donkerdere tepels te zien, maar ja...ik wilde zoooo graag zwanger zijn, dat ik vanalles meende te zien. Vriendlief bleef erbij..je ziet er anders uit...je straalt...en ik voel het gewoon. Ben allang blij dat hij het goed had.. ;)

7. Niet meer actief

Mijn man niet maar mijn vader heeft er wel een handje van... die vroeg ook 'ben je zwanger ofzo' toen ik het ze nog niet verteld had en hij schijnt het wel vaker 'geraden' te hebben bij andere mensen...

8. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    bij mijn zoontje had mijn man het ook aan het rechte eind!!! de andere keren twijfelde hij zei hij en de deze keer durfde hij het niet te zeggen. het blijft een gevoel en helaas klopt dat niet altijd!

Deel Deze Pagina