Ik zoek voor een meisje; stoer, lief, unisex en liefst niet te vaak voorkomend... We dachten aan teddy maar de omgeving (familie) reageren tot op heden niet heel enthousiast. ..ikzelf ben ook nog niet 100% overtuigd maar ga em wel steeds leuker vinden, mn vriend is er helemAl weg van...sommige namen hebben nou eenmaal even de tijd nodig om eraan te wennen...maar wat vinden jullie en hebben jullie evt ideeën?
Ik moet meteen aan Goede Tijden Slechte Tijden denken. Daarbij vind ik het geen mooie naam. Wat vind je van Bobbie?
De naam niet aan je omgeving vertellen Teddy vind ik een hele leuke naam. Ken een meisje van 15 dat zo heet. suggesties : Melle Alex Finn Jesse Charlie Sammie Sidney Andie Jamie Stevie Quincy Dani Jackie Leslie Indy Remi
Typisch zo´n naam voor een klein kindje die haar teddybeertje zo noemt. Vind het echt een pestgevoelige naam. En denk direct aan die vervelende beer uit de film TED
Ik vind Teddy niet zo, te kinderachtig... Hier wat andere ideetjes Addison Ainsley Alex, Alyx Alexis Arlie Ash Astor, Aster Avis Beau / Bo Bowie Cameron Caron Cass / Kess Cassidy Charlie Dallas Dana, Dara Darby, Darcy Darryl Devon, Devin, Devan Dorian, Darian Eden Elian Elliott Elvis, Ellis Finley Florence Fox Georgie Glen / Glenn Hadley Harley Harlow Harper Harvey Haven Hayden Hollis Hunter Iggy Indigo Izzy Jackie Jae / Jay Jamie Jemmy Jess, Jessie Jesse (op z'n Nederlands) Jody Joey Jona Jordan Joss Jules / Jools Justice Kaya Kenzie Kit Kris / Chris Lane / Layne Lee / Leigh Leith Lemmy / Lemmie Lennox Lenny / Lennie Les Levi Logan Lorin, Lorrin Lou Luca / Luka Lucca / Louka Lux Manu Marijn, Marlijn Marlin Marly / Marlie / Marley Mees, Mus Merritt Micha / Mischa / Misha Mika / Mica Morgan Nika Noam Noy Nuka Ozzie / Ozzy Pax, Paz Percy Perry Pip Puck Quin / Quinn Quincy / Quincey Rae / Ray Rain / Raine Raven Reece Ricky / Rickie / Rikki Riley River Robbie / Robby Robi / Roby / Robie Robin Rowan Rowi / Roï / Rowy / Rowie Rowley / Roly Sage Sascha / Sacha / Sasha Shiloh Simcha Skye / Sky Skylar / Skyler Spencer Stevie Storm Sydney Taylor Teagan Tibby, Toby Vanja, Vanna Willie Wynne Yoshi Yuki Ziggy
Ik vind Teddy leuk en helemaal niet kinderachtig! En als jij en je man hem geweldig vinden zou ik me niet tegen laten houden door familie. ik denk dat het een kwestie is van wennen!
Nee niet mooi. Ze is toch geen knuffelbeest. En ik ken het voor mensen alleen als afkorting van Theodore. Als vrouwelijke vorm kan je veel kanten op als Thea, Dora, Dorine, maar teddy nee.
Eerlijk? Echt niet mooi! Als een volwassen vrouw zich nu aan mij zou voorstellen met de naam Teddy, zou ik echt moeten lachen. Teddy vind ik een koosnaam, geen echte naam
Ik vind het als afkorting van Theodora wel oké. En ik kan me er wel een leuk meisje bij voorstellen; geen kleuter, juist een stoere tiener/twintiger. Het zou niet mijn keuze zijn, maar ik heb wel ergere namen voorbij zien komen