Wij hebben net te horen gekregen dat ons tweede wondertje waarschijnlijk een mannetje is. Alleen nu begint het, een jongensnaam vinden. Bij ons dochtertje hadden we ook al geen jongensnaam, vind het gewoon echt moeilijk. Het moet bij Juna passen, liefst ook een korte naam en eentje die ook niet te vaak voor komt. Er mag overigens geen s klank in zitten. Shoot me!!
Hahah verschrikkelijk die jongensnamen!! Ik ben in begin februari uitgerekend en zijn er nog niet uit. .
Erg he, alles wat ik in het begin leuk vind vind ik erna stom. Terwijl ik een meisjesnaam gewoon leuk of niet leuk vind.
Juna en Boet Juna en Beau Juna en Bing Juna en Bodhi Juna en Daen Juna en Duuk / Duke Juna en Dion Juna en Evan Juna en Eden Juna en Elon Juna en Finn / Flynn Juna en Jaro Juna en Jack Juna en Jari Juna en Joah Juna en Lenn Juna en Kaj / Kai / Kay Juna en Lio Juna en Lode Juna en Mick / Mik Juna en Milo Juna en Mauro Juna en Manu Juna en Mika Juna en Miel Juna en Nino Juna en Noah Juna en Noam Juna en Nio Juna en Pim Juna en Pelle Juna en Raf of Raaf Juna en Tuur Juna en Timo Juna en Tim Juna en Vigo Juna en Vito Juna en Wolf
Jari en Nino was ik al eens tegengekomen en zijn wel namen naar mijn smaak alleen nog niet dé naam. Dus als er even in die richting verder gedacht kan worden!!
Vreslijk, alsof je Tobi en Robin aan elkaar geplakt hebt en dat zijn allebei geen namen die ik mooi vind (no offense)
Bodhi Ravi Revi Dahvi Rodi Rhodri Denji Mauri Novi Yardi Tibo Arlo Dano Kyro Denzo Fenno Reo Marlo Lino Milo Rocco Gino Yaro Wino Ingo Nio Kjento Paco Vico Eloy Iggy Toby Ziggy
Haha! Nou, dan ben je niet de enige. Ik ook begin februari en t word een jongetje. Ik weer t ook nog steeds niet.
Wat vind je van... Aimo Albin, Alby Aldo Alpha Alton Arik / Aric Arlen, Arlie Aro, Arlo Audley * Bengt Benji Bernt / Bernd Bjarne Boyke Brent Brody Bruno Bryn * Dane Dani Danté Dave, Davy Dean / Dene Devin Diede Dion, Déon Dwyn * Ebbe Eben Edan, Eden Egil Elia Elof / Elov, Eluf Eloi / Eloy Elon Elvin Emil / Emiel Emyr Ermo * Fabian, Florian Fedde Ferdi, Ferry Feri Ferron, Ferran, Ferren Fido Filip Floyd Flynn Frey / Frej, Froy * Gido / Guido Gino Glen / Glenn Hadley / Hedley Harlow Heli, Hemi Hero, Hiro Hoyt * Iago Iggy Ilai Ilan, Idan Ilar Ilia / Ilya Itai Ivan, Iwan Ivar, Ivor * Kai Kavi Kean / Kéan Kian Kieran / Kiran Kire, Kiro Kobe Kuno * Lael Leif / Leiv Len / Lenn, Lennon Leon Lev, Levi, Lavi Liam Lino Lior, Liron Livio Lloyd Logan Loke, Loki Lonny Lóve Ludo * Mael Malte Maor Maro, Mauro Marten Mellan, Melle Miha, Mika Milo, Miro * Nando, Nanno Nero, Nemo Nevan, Nevin Nevio Nika, Niko Nilo, Nino Nim Noah, Noak, Noam Noé Noel Nolan * Ocke Oden, Odin Oiva Olaf Olle, Olli / Ollie Otis, Odis Owen Peio, Pejo Philo Quin, Quint, Quinten, Quincy * Raf, Ralf, Rolf Ravi, Revi Remi, Remo Rico, Rino Ridley, Rigby Rink / Rinck Roan, Roar Robbe Robi, Roni Roman Rowin, Ronin, Ronan Rudo Rune, Rube Sen / Senn * Taro, Tero Tarquin Thei Thom / Tom, Tim Thor, Thorley Tiede Tijn, Tije Tilo, Tibo Timo, Timon Tobe, Tobin Tomé Torben / Thorben Tore, Ture Troy, Trey Tyko, Tygo / Tycho, Tyge * Vayu Veli Vigi, Vili Vito Wibo, Wido Wira Wolf, Wulf Ylli Yori / Yari / Yaro Yrjo
Dit heb ik nog voor je : Nikai - Nikay - Nikaj Milai Ronay Dante Roué Ezri Nevio Renzo Matteo Nando Lio Kendo Jestro Rivo Laszlo Mido Zio Nevio Arvo Cedro Rino Tanno Siënno Landro Ilco Miko Vasco Menzo Rego Fendi Rowi Roui Dioni Arvi Santi Bowi Sonny Cody Jovy Keanu Dit was het wel zo'n beetje
Rico staat op mn lijstje maar dat gaat em denk ik niet worden. Had j web nog meer namen op je lijstje staan?