Hoe snel waren jullie zwanger na een miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ikke88, 11 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe snel waren jullie zwanger na een miskraam? Ik heb 13 feb een miskraam gehad (8w1d) en na 5,5 week weer ongi geworden.. vandaag volgens mij een positieve ovulatietest, vind het spannend!

Na hoeveel maanden na de mk was het bij jullie weer raak:)? En ging het toen wel goed?

2. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    In de eerste ronde zwanger en werd een miskraam. Onmiddellijk terug geprobeerd en terug zwanger, deze werd wel een bbz.

3. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    2de ronde na ma was ik weer zwanger, dit werd helaas een vroege miskraam. Nu in ronde 3 na de 2de miskraam en zit nog altijd in spanning... eerste zwangerschap was in de 4de ronde.

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    1ste maand na de miskraam hebben we niks gedaan omdat we op vakantie waren met mijn ouders. Daarna nog 2 keer mijn menstruatie gehad en toen was ik weer zwanger. Dus de 3de cyclus proberen was het raak en ben nu 28 weken.

Sterkte en succes!

5. LianneE

LianneE Niet meer actief

Een half jaar, 4e serieuze ronde (daarvoor rare cyclus en waarschijnlijk geen eisprong). Tot nu toe gaat het goed ;)

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

In Juli 2014 een miskraam met 5 weken en in december weer zwanger 5 maanden later dus weer :)

7. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    In de eerste ronde zwanger toen met 6 weken een miskraam en de maand erna gelijk weer in 1x zwanger en het ging goed. We hebben een gezonde dochter :)

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Vijf maanden, derde eisprong

9. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

In 2010 in juli een miskraam gehad en een menstruatie afgewacht en in september weer zwanger

10. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Na twee jaar en een maand bezig te zijn geweest een vroege miskraam met vijf weken gehad. Het was echte een enorme klap, nog nooit zoveel gehuild. Maar toch direct de maand na de miskraam gewoon opnieuw zwanger met het prachtige resultaat hier in een ledikantje naast mij. Net drie maanden voordat met ik zwangerschapsbehandelingen zou beginnen.

Naast het verdriet voelde ik toen ook de bevestiging dat zwanger kon worden. Dus het kan heel snel weer raak zijn, maar het kan ook wat langer duren. Sterkte! Hopelijk geeft mijn verhaal je moed!:) en hoop!

11. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier begin november een vmk en tot nu toe nog geen nieuwe zwangerschap helaas.

12. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Wij gaan onze 2e ronde in na onze MK van februari van dit jaar. Wil er helemaal niet mee bezig zijn maar hopelijk ben ik (en hopelijk ook jullie) snel weer zwanger.

13. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    oeps verkeerd de vraag gelezen.

14. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan dus echt alle kanten op zie ik! Ik wil er ook niet echt mee bezig zijn maar ben ik stiekem wel... Vooral nu met een positieve ovulatie test.. Ik hoop ook dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn.
    De keer van mijn miskraam was het meteen raak maar dat hoeft dan niet zoveel te zeggen. Iig alleen wel dat je vruchtbaar bent!

Spannend allemaal...

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Vervelen van je miskraam!

Ik was eerst in de 5e ronde zwanger, ma met 9 weken helaas. Toen na 6 weken weer ongesteld, en nu in 2e ronde daarna weer zwanger.

16. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik heb besloten om voorlopig niet meer te gaan ovutesten maar leren te luisteren naar mijn lichaam. Een positieve ovu test geeft trouwens geen garantie op een zs :) Maar is wel een prima hulpmiddel om inzicht te krijgen in je cyclus, behalve dan bij pcos als ik dat goed heb meegekregen vanuit het forum hier.

We maken het gewoon gezellig om de twee dagen binnenkort en we zien wel wat het geeft. Ik was zwanger in de ronde dat ik het het minste verwachtte :) Idd meteen zwanger in je eerste ronde is wel een goed teken hoor! Hoop snel weer voor een plakbeebje!

17. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    mei vorig jaar een ma en eind januari positieve test dus 8 maanden

18. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    6e ronde na MA met 11 wkn

19. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Ik was de eerste ronde zwanger. Dat werd een mk. De maand erna was ik gelijk weer zwanger en die zwangerschap ging gelukkig goed.

20. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Van mij weet je het, direct erna weer... ;) Het is erg verschillend, lees nog steeds in een groepje dat het best snel kan gaan. Maar soms duurt het ook gewoon weer tot een jaar.
    Maar spannend voor jou, in ieder geval weer een positieve ovu test :D :D :D Hou me op de hoogte ;)

Deel Deze Pagina